18 Ağustos 2015 Salı

, , , ,

Reading Slumptan kurtaran filmler | Önerir miyim?


Şu sıralar herkesin başına bela olan bir olaydan söz ediyorum. Evet, reading slump yada şöyle açıklayayım; okuyamama durumu.

Tatil dolayısıyla her kitap kurdunun hayalidir çok kitap okumak. Fakat bazen bu bir çileye dönüşebiliyor. Özellikle son bir kaç aydır herkesten bu durumdan şikayet duyuyordum ve aslında pek de anlam veremiyordum. Nedir ne değildir derken benimde başıma geldi! Nasıl desem; İŞKENCE gibi bir durum. O kadar çok okumak iste dur sen bir sayfa dahi okuyama. Bu cidden büyük bir sorun. 

Bende bu kısa bir dönem oldu. Bir iki hafta falan sonra kendime geldim. Ama bazılarında 1-2 ay bu dönem sürebiliyormuş. Cidden böyle haber sunar gibi bir durum oldu ama bu masaya yatırılıp tartışılmalı, çözüm önerileri sunmamız gerekecek bir aciliyette.

Bende bu durumu bol bol film izleyerek ve alışveriş yaparak geçirdim.
Sizlere de izlediğim filmleri ve kaç puan verdiğimi paylaşacağım. Hadi, başlayalım!

  • İnterstellar (2014) imbd: 8.7  benim puanım: 7


  • The Theory of Everyting (2014) imbd: 7.8 benim puanım: 8.9



  • The Grand Budapest Hotel (2014) imdb: 8.1 benim puanım: 8.9


  • PK (2014) imdb: 8.3 benim puanım: 9



Beni buralarda bulabilirsiniz;

Twitter
Instagram
Goodreads

0 yorum:

Yorum Gönder