Tatlı Hesaplaşma (The Sweet Trilogy #3) - Wendy Higgins | Kitap Tanıtımı

11 Ağustos 2015 Salı


Go! Kitap'ın gözdesi The Sweet Serisinin üçüncü kitabı Tatlı Hesaplaşma çıktı çıkıcak. Henüz dağıtımda değil ama eli kulağında olduğu kesin. Ben daha bu seriye başlama fırsatım olmadı ama birçok yorum okudum ve çoğunluk bu seriyi seviyor. Elimde 1 ve 2. kitapları var aslında ama biraz daha bekletmek istedim. Belkide üçüncü kitabın çıkmasıyla seriye başlarım, kim bilir! 

Her neyse ben daha fazla sizi tutmayayım ve kitap tanıtımına geçiyim.


Orjinal Adı: Sweet Reckoning
Kitap Adı: Tatlı Hesaplaşma
Yazar: Wendy Higgins
Bağlı Olduğu Seri: The Sweet Trilogy #3
Tür: genç-yetişkin, paranormal, romantik
Yayınevi: Go! Kitap
Sayfa Sayısı: 440
GR Puanı: 4.39

İNANCINA SARIL
Vakit gelmiştir. Savaş artık kapıdadır. Kalbi duru bir Nefilin yeryüzünü iblislerden temizleyeceğine dair kehanetten haberdar olan Dükler, Anna’nın peşine düşmüştür.  Anna, hem kendi soyunun hem de tüm insanlığın kaderini belirleyecek olan hesaplaşma gününe kadar saflığını muhafaza etmek zorundadır. İblisleri cehenneme geri gönderecek olan Erdem Kılıcı’nı kullanabilmesi buna bağlıdır. Ama peşindeki iblisler ve yanı başındaki Kaidan Rowe ile işi hiç de kolay değildir. Anna ne pahasına olursa olsun, saflığını ve inancını koruyarak hayatta kalmalı ve iblislerle kozlarını paylaşacakları bu görkemli savaşa öncülük etmelidir.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs