3 Ekim 2015 Cumartesi

, , , , , , ,

Neler Okumuşum? | 2015 - Eylül



Güzel bir cumartesiden herkese merhaba! Sonunda bloga uğrayabildim. Kendimi çok şanslı hissediyorum. Çünkü ilerleyen zamanlarda vize ve finallerden vakit bulamıycam ve bu çok üzücü.  Gelgelelim benim eylül ayında okuduklarıma. Ayı 3 kitap bitirerek kapatmışım. Aslında bu daha fazla olabilirdi ama okulların açılması ve araya da bayramın girmesinden dolayı pek de mümkün olmadı. 


Hadi o zaman neler okumuşum birlikte bakalım.


Detaylı olarak blogda yorumunu girmiştim ama kısaca söylemem gerekirse bence nefilleri, doğaüstü olayları seviyorsanız bu seriyi mutlaka okumalısınız. Diğer melek kitaplarından çok farklı bir kurgusu olan Tatlı Şeytan film tadında kolayca okunabilecek bir ilk kitaptı.

Aylak Adam için fazla söze gerek yok. Tekrar tekrar okunması gereken müthiş bir kitap. Yazarın diline sayfaları çevirdikçe alışıyor ve bitirdiğinizde biraz daha Yusuf Atılgan tadı istiyorsunuz.
  • Elveda Haziran -Sarah Jio = 5/5
Saraj Jio'nun bu kitabı benim gözümde çok ayrı bir yeri oldu. Okurken içimde filizlenen o mutluluk parçaları bitirdiğimde benimle beraber büyük bir canlılık kattı. Detaylı yorumu da mümkün olduğunda hemen girmek istiyorum. Bu arada 2015 Tüyap kitap fuarında kendileri de katılacağını duydum. Tanışmak için sabırsızlanıyorum *.*


Siz 2015 Eylü ayında neler okudunuz? Benim okuduklarım hakkında düşünceleriniz neler? Yoruma yazmayı unutmayın! 

Herkese mutlu ve huzurlu haftasonları dilerim. :)

0 yorum:

Yorum Gönder