2016 Ajanda/Planner Yapmak

26 Aralık 2015 Cumartesi

Ajandalar benim için her zaman çok önemli olmuştur. Ama teknolojinin bayağı gelişmesi -yani benim tabletim olduktan sonra- nedeniyle birazcık boşladığımı düşünüyorum.

Yabancıların DIY videolarında da hep planner yapımlarına rastliyordum. Geçenlerde de  @tardisayraclikiz instagram hesabinda çok hoş kendi yaptığı plannerı görünce daha fazla bu isteğime engel olamadım ve kolları sıvadım.


Ajanda/Planner yapmak için;

  • Ajanda yapabileceğiniz bir defter 
  • Renkli yapışkan bantlar 
  • Renkli kalemler (tercihen pilot kalem)
  • Renkli stickerlar
  • Ve renkli olan her şey 
Bu son hali değil fakat buna benzer bir şey oluşuyor. 2015 bitmeden hem güzel bir etkinlik olmuş oluyor hem de sizin zevkinize göre bir ajanda yapmış oluyorsunuz.


Yan etiketleri de ben renkli yapışkan bantlarla tutturdum. Uğu vs. gibi yapıştırıcılarla hiç işlem yapmadım. Siz de dilediğiniz gibi kategoriler oluşturabilirsiniz. Ben de şuan January ve To-Read kategorileri var. Playlist ve izleyeceğim diziler kategorisi de yapmak istiyorum ama bazı düzenlemeler yaptıktan sonra ekleyeceğim.

Siz de kendi ajandanızı yapıyor musunuz? Yapıyorsanız bana yorum olarak yazmayı unutmayın! 
Herkese mutlu haftasonları dilerim... :)

2 yorum :

  1. Ajandalra bayılıyorum ve benim de hazırladığım yeni bir ajandam var bu şekilde...
    İçerisinde katagori olarak ise ; izlediğim filmler - okuduğum kitaplar , yapılacaklar listesi , sözler ve tarifler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sığarsa bende dizi ve filmler kategorisi yapıcam yaa :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs