Blog İnstagram'da Olursa

21 Ocak 2016 Perşembe

Uzun zamandır bunu düşünüyordum. Yani blogun instagram hesabı olmalı mı diye. Çünkü orasının kullanımı çok pratik ve anlık. Bu yüzden de beni hem cezbediyor hem de biraz tedirgin ediyordu. Bloguma yazmayı çok seviyorum. Bu ayın 27'sinde de dördüncü senem olucak. Bunun için de ayrı bir heyecanlıyım. Daha önce hiç bu nedenden dolayı çekiliş yapmayı düşünmedim. Gelen takipçilerimin kendiliğinden keşfetmesi beni her zaman mutlu etti. Ama belki de ufak bir sürpriz yapabilirim.



Sonunda bunun olması gerektiğini düşündüm. Böylece belki takipçilerimle hem daha yakın oluruz hem de bloga yazı yazmaya üşendiğimde ama aktif olarak neler yapıyorum bunun bilinmesi için güzel bir ortam olucak.
Beni @kitapsayfalariblog kullanıcı adıyla takip edebilirsiniz. Umarım blogu sevdiğim gibi instagram ortamını da severim :)


Hazır sosyal ağlardan bahsediyorken şunu da söylemek istiyorum. Snapchat'ti bayağı aktif olarak kullanıyorum. Sizde snapchat kullanıcısı iseniz beni oradan da takip edebilir ve sorular sorabilirsiniz.
Kullanıcı adım tabikide @raggedybook :)

Bunun haricinde diğer sosyal ağlarımı blogun sağ üst köşeden ulaşabilirsiniz.

Keyifli ve sağlıklı günler! *.*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs