23 Ocak 2016 Cumartesi

, , ,

Dizi Düzenleyici/Rehberi | TvShow Time

Biliyorsunuz ki ben kitap kurdu olduğum kadar da dizi manyağı birisiyim. Birçok dizi takip ediyorum ve bu bazen karışıklığa neden olabiliyor. Bu duruma sanırım böyle ifade etsem sorun olmaz "kökten çözüm" getiren bir uygulamayla kısa bir süre önce tanıştım. TvShow TimeSıklıkla Kullandığım 5 Uygulama yazımda da tanıtmıştım fakat daha detaylı bir yazı yazmak istedim.


Uygulama şöyle işliyor: Birçok dizi izleyen(yerli, yabancı, kore vb.) bölüm takiplerini işaretliyebiliyor, oylayabiliyor, yorum atabiliyor ve dizinin yeni bölümleri geldiğinde size bildirim şeklinde haber verebiliyor. Takvim özelliğiyle de siz hangi bölümün ne zaman geleceğini öğrenebiliyorsunuz. Kullanımı da oldukça basit. Üye olarak da arkadaşlarınızı takipleşebiliyorsunuz.


Benim kullanıcı adım tabikide 'raggedybook' eklemek isterseniz ben de sizi geri takip edebilirim. Çoğu kişi bu uygulamadan habersiz olduğu için takip edeceğim pek insan yok çevremde. Tabi Türk kullanıcılar da mevcut. 

Favorilerinize sadece 6 dizi ekleyebilmeniz sanırım en kötü özelliği. Ben de haliyle biraz zorlandım ama seçimlerimi yaptım en sonunda. Dizi resimlerinin altındaki yeşil renk ise sizin diziyi nereye kadar izlediğinizi ifade ediyor. Bu da yine güzel bir özelliklerinden biri. 

Kısaca, bence çok yararlı bir uygulama. Birçok dizi izlediğim ve takip ettiğim için kafam çok karışıyordu ama artık bu uygulamayla bayağı rahatladığımi söyleyeyim. 


5 yorum:

  1. Yeni bölüm eklenince haber vermesi çok güzelmiş. Ben de trackt.tv'yi kullanıyorum dizilerimi kaydetmek için ama onun mobil sürümü yok malesef, o biraz sıkıntı.
    Teşekkürler yazı için :>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm dediğini duymamıştım. Ona da bir bakacağım *.*
      Rica ederim :)

      Sil
  2. Sayfanızı takipteyim bende beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir uygulamaymış,özellikle de dizileri bir oturuşta bitirmeyen benim gibi biri için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyle bir oturuşta bir sezon bitiremiyorum. Sonra hangi bölümde kaldım diye kara kara düşünmeyeceğim en azından :)

      Beğenmene sevindim.

      Sil