Neler Okumuşum? || 2016 - Ocak

31 Ocak 2016 Pazar



Yeni yılın ilk ayı da böylece bitti. Evet. Cidden çok hızlı bir giriş yaptık bana göre. Ama bu ocak ayı benim için tatil ayı olduğundan ayrı bir zevk alarak geçirdim diyebilirim sizlere. Bir süredir okuma hızımdan şikayet ediyor ve bunun sonu nereye varacak acaba diye kendi kendime derin düşüncelere dalarken tatilimin başlamasıyla benim kitap okuma aşkım birleşti ve ortaya çok güzel bir sonuç çıktı.

Bu ay tam olarak 8 KİTAP okumuşum! Düşünebiliyor musunuz? Aslında neden şaşırıyorum ki ben zaten bu performansta okuyordum. Ama sanırım uzun bir süre bu performansımdan mahrumdum ve bu beni cidden kötü etkilemişti. Şimdi hani detoks yaparsın yada bir masaj merkezine falan gidersiniz ve o bütün ağırlığı üstünüzden çeker ya! Ha işte bende aynı o hafiflikte ve rahatlıkta hissediyorum kendimi. Yenilenmiş ve daha zinde. Kendim olarak.

Neler okumuşum? yayınımın bu noktalara gideceğini düşünmüyordum açıkcası ama bayağı dolmuşum sanırım :) Ben sizi daha fazla bekletmeden bu ayın okuduğum o 8 kitaba geçeyim.

*Kitapların isimlerine tıklarsanız yazdığım yorumlara gidebilirsiniz.

Eski okuma hızıma döndüğüme çok seviniyorum. Hatta bu yayını yazmak bile bana çok mutluluk veriyor. Her ay sonu raporu bu tarz yazıyorum zaten. Onun dışında beni goodreads hesabımdan da takip edebilirsiniz. Orada güncel olarak ne okuduğumu, ne bitirdiğimi ve kitaplar hakkındaki yorumlarımı da en hızlı şekilde paylaşıyorum.

Bu Ayın Favorisi:

Komik Bir Hikaye - Ned Vizzini
Kalanlar - Tezer Özlü

Bu Ayın Beklentimi Karşılamayan Kitabı:

Yakut Çember (Bloodlines #6) - Richelle Mead


Siz neler okudunuz? Tatilinizi nasıl geçirdiniz? Bana yorum olarak yazmayı unutmayın! 
Bol kitaplı günler... Keyifle.

15 yorum :

  1. Darısı başımaaaaa :)
    Okunacak ve alınacak listesi ile şubat ayına hazırım bende :)
    Ocak ayında ev taşıma telaşıyla bir kitap okudum ; Cennetin rengi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn!! :)
      O ev taşınma olayları cidden insanı tüketiyor -.-
      Ama olsundu. Şubat ayı bol kitaplı geçsin o zaman!

      Sil
  2. merabaaa hoşgeldin blogumaaaa. bende de çok kitap yazısı bir de bol bol film seçkisi var. bugün de var yanda arşivde yüzlerce film var bi deee. görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep ne diyonn yaw :D
      Takip ediyorum zatenn filmler falan bayağı izliyorsun sen. Ama ben şu aralar filmden çok kitap galiba okuyorum :) Öylee.

      Sil
    2. ay dur yaa bak, fatma başar deyince isimden tanıyamadım kiii bi anda çoktandır yorum yapmadın ya ondan, ama "kitap sayfaları" diyince tanıyom tabi yaa ay özür dilerim, bak şimdi açtım yorumunu gördüm de başka blogda hani yağmur tozunda film yorumun, dedim hemen sölüyüm de benden film seçebilir, ismine bakmadım blogunun, özür bak bi anda heycandan yorum yazınca şaşırmışım, özür dileriim :)

      Sil
    3. kitap da çok bende yeniler de eskiler deeee. iştee bakarsıın :)

      Sil
    4. Hahahah doğru aynen isim olarak çok aşina olamadık tabiii olsunnn :)
      Sakinn!!! Dur hemen gidip yorum bırakıyorum o zaman sana. Hatta iki üç film seçim ordan da izlerim akşam *.*

      Sil
  3. Lola ve komşu çocuk okumayı istediğim bir kitaptı ama yakın arkadaşım hiç beğenmemiş o açıdan bende alsam mı almasam mı kararsız kaldım. Eskiden bende öyle okurdum ya günde bir kitap bitirirdim bazen iki. Şimdi okumaya vaktim kalmıyor :( Yine oturunca bir kitabı bitiriveriyorum. Diğer yazılarınıza da bakacağım. Belki yeni kitaplar keşfederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lola'yı biraz daha bekletebilirsin bana kalırsa. Hatta güzel bir indirime düştü okuoku.com'da 9.90 tlydi. Bitmeden al ama çok bir beklentiyle okuma, rahat bir kitap.

      Bende bir ara duraksama dönemine mi ne girmiştim. Açıldım artık. Burdan devam okumaya :)
      Bak bak okudukça yorumlarını giriyorum bloga zaten mutlaka ilgini çekicek kitaplar olur *.*

      Sil
  4. kalanlar okudum tezer özlü çok iyi yaaa. araba sevdası da okudum çok güzel o da. beşir ayvazoğlu kimmiş ne yazıyo ki ne anlatıyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tezer Özlü cidden iyi. Herkes okusun! *.*
      Beşir ayvazoğlu'nu final'de sorcak diye hoca okudum. Öyle e...

      Sil
  5. ne kaaa güzel okuma hızına dönüş yaa, ben de yavaştan dönmeye çalışıyorum , hayırlısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok memnunum şuan. Ama okullar açılıyor bakalım inşallah hızım tekrardan düşmez :)
      Sizin de yakında okuma hızınız artar umarım.

      Sil
  6. Dedin de hatırladım, Bloodlines bekliyor değil mi. :/ Ama hiç okuyasım yok.
    Bu aralar Meral Kır'da takıldım kaldım,iyi mi. :)

    Tozlu Kitaplık'daki ankete davetlisin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriyi bitirmek lazım artık :) Vampirler malum out şu aralar.

      Himm tabii bakarım hemen :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs