Kış Okuma Şenliği | 2015 - 2016 (İlk Yarı Raporu)

6 Şubat 2016 Cumartesi

Şenliğin ilk yarısını da tamamladık sonunda. Ben hatırı sayılır kitaplar okumuşum. Aslında hem listeye bağlı kitaplar okumaya çalıştım hem de gözüme takılan listede olmayan kitapları da okudum. Bir türlü listeye de sokamadım. O yüzden aslında fazla kitap okumuş olsam da listede olmadıklarından bu yayında olamayacaklar. O zaman ne okumuşum birlikte bakalım.






9. Kategori (10 puan): 2015 yılında çıkan bir kitap (Yabancı yazarların kitaplarında Türkçe baskının 2015'te yapılmış olması da yeterli).
18. Kategori (Her kitap 5 puan, 4 kitabı da okuyana ekstradan 20 puan, toplam 40 puan): 150 sayfadan kısa 4 kitap.
Instagram kullanıcısı olanlar bilmiyordur belki. Instagramda her pazartesi #kisakitaplarfestivali adı altında kütüphanemizden 150 sayfadan kısa bir kitap seçip o hafta içerisinde okuyoruz. İki etkinliği kesiştirmek için bu kategoriyi koydum.
22. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört kitap.
 Temaları zorlaştırıp kolaylaştırmak sizin elinizde. Bu kategoride herhangi bir edebi türe ilişkin 4 kitap okuyabileceğiniz gibi (örneğin 4 bilim kurgu kitabı), tek bir ülke veya bölge edebiyatına ait (örneğin İngiliz edebiyatı), tek bir yazara ait, tek bir konuya ait (örneğin ölüm temalı kitaplar), tek bir edebiyat ödülüne ait (örneğin Pulitzer ödüllü kitaplar) kitaplar okuyabilirsiniz.

Tema: Bilim Kurgu 

Puan Hesaplama
Toplamda 3 kitap okumuşum. = 25 Puan
Toplamda 882 sayfa okumuşum. = 8 Puan
Toplam Puan: 25+8=33 Puan

Bence artık hızlanmanın ve şenlik kitaplarına ağırlık vermenin zamanı geldi. Ben yine iyimsermişim. Hesaplayınca... ımmm az puan çıktı. Neyse hemen morel bozmak yok. Daha devam ediyor etkinlik. O zaman fighting!

4 yorum :

  1. İkinci yarıya tam gaz devam tatlım. Bu şenlikler beni çok motive ediyor. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya mehtap abla sana yetişemesem de bende hızlı bir okuma şeysine giriyim artık :))
      Sağoll.

      Sil
  2. heeey ama senin blogun daaaa hatırı sayılır kitap bloglarından ki bana neeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol deep utandırıyorsun benii *.*

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs