The Egg - Andy Weir | Kitap Yorumu

11 Şubat 2016 Perşembe

Andy Weir'i Marslı kitabıyla hepimiz tanıdık. Ama daha birçok hikayesi bulunan ve gerçekten de çok sevilen bir yazar. Ben Marslı'yı çok sevmiştim. Onun yorumunu okumadıysanız sizi hemen Marslı'nın yorumuna alabilirim. Yok ben okudum diyorsanız devam edebiliriz.


The Egg'i booktuber olan Bookie Jar'dan duydum ve hemen bir bakmak istedim.  Zaten hikayenin 4 sayfa oluşu bence ilgi çekici noktalarından biri. Evet sadece 4 sayfa ama okuduktan sonra öyle bir etkileniyor ve uzun bir süre Weir'in etkisinde kalıyorsunuz ki kendinizi devamının olmasını dilerken buluyorsunuz.

Aslında konusunu nasıl anlatmam gerektiğini tam olarak bilemiyorum ama sanırım Bookie Jar'ın dediği gibi tanrı ve insan ilişkisini anlatıyor desem çok doğru ifade etmiş olurum. Ama anlatış ve konuya giriş tarzı bile ayrı bir olay. Kelimelerin gücü bu olsa gerek demeden edemedim. Bittiğinde ise şu haldeydim;


Söylenecek o kadar çok şey var ki... Ama bir kelime bile o güzelim hikayeyi bozar ve sizde bana acayip kızarsınız *.* Bu yüzden sadece okuyun! Sonra eğer sizde benim gibi ne yapacağınızı bilemeden kaldığınızda burada tam bu yazının altında yorumda sizi bekliyor olacağım. Konuşmak lazım bunu ^.^

The Egg'in Türkçe çevirisiyle okumak için tık!
The Egg'i orjinal dilinde okumak için ise şuraya tık! 

Puanım
5/5

4 yorum :

  1. Marslıyı okumadım ama bunu çok merak ettim. Çok güzel anlatmışsın. Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marslı'yı da okumalısın çok güzeldi :)
      Teşekkür ederim *.*

      Sil
  2. Marslı'yı izledim ama okumadım. Okumak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabını sever misin bilemedim ama filmini sevdiysen okuyabilirsin :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs