Bugün Kendini Nasıl Hissediyorsun? | Daylio

14 Haziran 2016 Salı

Bugün blog konseptimin dışında bir yazı ile karşınıza geçtim sevgili okur. Birkaç gündür kullanmakta olduğum ve bunu diğerleriyle de paylaşmam gerek diye düşündüğüm bir android programını tanıtacağım. İsmi Daylio. Aslında oldukça basit bir arayüze sahip ama kullandıkça kendini sevdiren bir uygulama bu. Son zamanlarda hem hayatımızı kolaylaştıracak hem de çok fazla bizleri yormayan uygulama arayışlarındaydım. Birkaç tane de bu tarz keşiflerim oldu. Ama en son Daylio ile tamam bu olmuş diyerek sizlerle paylaşmak istedim.



Daylio, ismi ile çok uyumlu bir android program. Yazımın başlığına dikkat ettiyseniz eğer kendimizi günlük nasıl hissediyoruz? Bu soruyu cevaplayabildiğimiz bir plannerı anımsatan ama çok daha basit bir kullanımı olan bir uygulama.

Sol resimde görüldüğü gibi bugün nasıl olduğumuzu işaretleyebiliyor ve o gün ne yaptığımıza dair ikonik ifadeler ile belirleyebiliyoruz. Hergün bu işlemi zaten uygulama kendisi size hatırlatıyor ve gün sonunda bu işlemi yapmak oldukça keyifli geliyor.

Ben başta çok fazla bir şey beklemiyordum fakat daha sonra indirmemden birkaç gün geçince uygulama size bir tablo sonuyor. Aylık ve yıllık olarak neler yaptığınızı hayatınızda ne gibi inişler ve çıkışlara uğradığınızı hem sayısal olarak hem de tablo şeklinde bunu gözlemleyebiliyorsunuz.

Bunu görmek bence çok hoş. Çünkü bazen hayatımız nereye gidiyor deriz ya hani ha işte o soruya bu uygulama sayesinde cevap bulmuş oluyoruz.



Bunun haricinde uygulama istediğiniz saatte kendini hatırlatma özelliği de mevcut. Ha diyelim istediğiniz ifade yok hiç üzülmeyin uygulama ona da el atmış ve kendi ikonlarınızı ekleyebilir ve emojileri kendiniz düzenleyebilirsiniz. Bu cidden çok iyi olmuş. Herkesin hayatında farklı şeyler gelişiyor farklı insanlar bulunuyor. Onları ifade etmek için de sadece sizin kelimelere dökmeniz bekleniyor. Bu kadar basit. Uygulamanın bir de tanıtım videosu var. Onu izleyerek daha iyi anlayacağınız kanaatindeyim. Umarım bu yazıdan sonra uygulamayı sevip indirirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. :)


2 yorum :

Made With Love By The Dutch Lady Designs