22 Haziran 2016 Çarşamba

, ,

Parçalanmış Dünyam (Starbound #2) - Amie Kaufman & Meagan Spooner | Kitap Tanıtımı

Uzun zamandır kitap tanıtımı yapmıyordum. Oh sonunda harika bir kitapla bu kulvara geri döndüm. Starbound serisinin ikinci kitabı sonunda çıkıyor! Dün ben de kitaplığımı düzenlerken Benim Uzak Yıldızım'a bakıp içimden ne zaman çıkacak ikinci kitabı diye düşünmüştüm. Haberi alınca ne kadar sevindim anlatamam sizlere.

Kitap tanıtımına geçmeden önce serinin ilk kitabı olan Benim Uzak Yıldızım kitabının yorumunu okumak için tık tık! 


Kitap Adı: Parçalanmış Dünyam
Orjinal Adı: This Shattered World
Bağlı Olduğu Seri: Starbound #2
Yazar: Amie Kaufman & Meagan Spooner
Yayınevi: Go! Kitap
Çeviren: Ebru Sürmeli
Editör: Nurten Hatırnaz
Sayfa Sayısı: 556
Baskı Tarihi: Haziran 2016
GR Puanı: 4.02

JUBILEE CHASE İLE FLYNN CORMAC’ın hiç tanışmaması gerekiyordu.
Gezegenleri yaşanılır hale getirmek için kurulan terrafom şirketleri daha iyi bir gelecek vaadiyle topladıkları kolonicileri yeni gezegenlere yerleştirerek zengin olmuş, ama Avon gezegenine ilişkin vaatlerini hiçbir zaman yerine getirmemiştir. Flynn zorlu yaşam şartlarına isyan eden kolonicilerin başındaki isimdir.
Yüzbaşı Lee, isyancı kolonicileri kontrol altına almak için Avon gezegenine gönderilen askeri birliğin bir üyesidir ama isyancılardan nefret etmek için bambaşka nedenleri vardır.
Bitmek bilmeyen kanlı bir savaşta üstünlük sağlamaya çalışan Flynn, Yüzbaşı Chase’i kaçırıp rehin alır ama diğer isyancılar onu öldürmek isteyince hayati bir seçim yapar. Tüm gezegeni tehdit eden Cinnet, bataklıkta bir görünüp bir kaybolan gizemli ışıklar, birdenbire ortadan yok olan bir üs, bu iki düşmanı ortak bir savaşın içine çekecek ve ikisi için de artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.
Nefes kesen bilim kurgu üçlemesinin ikinci kitabı Parçalanmış Dünyam, savaşın paramparça ettiği bir dünyada yeşeren bir aşkın hikâyesi…

4 yorum:

  1. Hiç Go'dan kitap okumadım ama bu serinin kapaklarını çok beğeniyorum, özellikle Benim Uzak Yıldızım bir harika :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Go'nun en sevdiğim serilerinden biri bu biri de tatlı şeytan falan var ya o seri. Kapaklar zaten yakıyor :D

      Sil
  2. ilkini okumak lazım , fakat ben bu tip kitapları genelde oğlumdan arakladığım için o edinirse okuyabiliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha oğlunun seveceğini düşünüyorum. Bol maceraları ve artı olarak bilim kurgu. Kapakları da muhteşem :)

      Sil