5 Haziran 2016 Pazar

Yaz Tatili Geldiyse Kitap Okuma Listenizi Hazırlayın!

Herkese merhabalar! Özlemişim be... Yeni yazı girmeden bir tema değişikliğine gidiyim dedim. Nasıl olmuş? Şimdilik böyle kalsın bakalım. İlerde yine sıkılıp değiştiririm kesin. Neyse. Konumuza dönersem işte bayağı oldu yine yazmayalı. Tabi yine okul bu uzun aralar vermemin baş etkeni. O yüzden artık alıştığınızı düşünüyorum. Ben bile alıştım. (Alışkanlık olmuş vay be! *.*)

Önümde tamı tamına 3 aylık bir tatil olduğuna göre bende kollarımı sıvadım. Zaten tatil demek bolca kitap okumak demek. Eh acısını bir yerden çıkarmamız gerekiyor malum. Yaz tatilleri de buna birebir. O yüzden bende şöyle bir liste hazırlayıverdim:


  1. Mucizeleri Saymak, Holly Goldberg Sloan = Kitap Yorumu!
  2. Yaprak Fırtınası, Gabriel Garcia Marquez = Yarım Bıraktım.
  3. Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları, Ransom Riggs
  4. Cinder, Marissa Meyer
  5. İnce Memed, Yaşar Kemal
  6. Kafes, Josh Malerman
  7. Aşk ve Gurur, Jane Austen
  8. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu, Stefan Zweig
  9. Trendeki Kız, Paula Hawking
  10. Kuyruklu Yıldızın Altında Bir İzdivaç, Hüseyin Rahmi Gürpınar
  11. Yeraltından Notlar, Dostoyevski
  12. Sana Söylemediğim Her Şey, Celest Ng
  13. Locke Lamora'nın Yalanları, Scott Lynch
  14. Saatleri Ayarlama Enstitüsü, Ahmet Hamdi Tanpınar
  15. Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali
  16. Genç Werther'in Acıları, Goethe
  17. İnsan Neyle Yaşar?, Tolstoy
  18. Semerkant, Amir Maalouf
  19. Önce Ekmek, Orhan Kemal
  20. Bane Günlükleri, Cassandra Clare
Listede bazı eklemeler veya çıkarmalar olabilir ama genel itibariyle şuan böyle. Aslında 30 kitap yazmak istedim ama okuyamayabilirim diye 20'ye indirdim. Böylece bir ayda işte 7 kitap okumuş olcam. Yuvarlama hesapla. İnşallah bu hedefimi tutturabilirim. 

Onun dışında tatilde bolca gezeceğim. Yarım kalmış dizilerimi bitirip yeni dizilere yelken açacağım. Sizler tatilde neler yapmayı planlıyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın! Hadi ben şimdi kitap okumaya kaçar :)

Anlık olarak listede neler okuduğumu paylaşıyorum beni snapchatten ekleyebilirsiniz. 
Kullanıcı adım: raggedybook
Ayrıca blogun instagram sayfası da var beklerim: @kitapsayfalariblog
Takip ettiğim dizileri de android uygulaması olan TvShow Time ile haberdar olabilir ve beni takip edebilirsiniz. Oradaki kullanıcı adım: raggedybook

12 yorum:

  1. Liste harika. Bol okumalı, çok keyifli tatiller.

    YanıtlaSil
  2. Liste muazzam, iyi bir okuma dönemi geçirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh bunları okursam iyi bir okuma dönemi geçirmiş olacağım inşallah :D

      Sil
  3. Çok güzel bir liste! Umarım hedefine ulaşırsın... Kafes benim de yaz okuma listemde. Keyifli okumalar şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol! Umarım yaptığımız listedeki kitapların hepsini okuyabiliriz :)

      Sil
  4. Güzel bir liste olmuş. Aralarında okuduklarım ve okumak istediklerim var. Bir de hiç duymadığım bir kaç tane. :) Ben de tatilde kitap ve dizi eşliğinde biraz tembellik yapmak istiyorum. En azından Ramazan ayı boyunca hedefim bu yönde. Ben böyle listeler yapmıyorum tabi, yapsam da sadık kalamıyorum. Bakıyorum kitaplığıma, içimden hangisi gelirse ona başlıyorum.
    Keyifli okumalar ve iyi tatiller dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde nedense böyle listelerden bende çok cayıyorum. Ama o yüzden bu listeye ekleme veya çıkarma yapabilim diye de ekledim. Ramazan ayı cidden okuma hızımızı arttırmamız için ideal bir zaman.
      Teşekkür ederim. Umarım sizde bolca kitap okursunuz :)

      Sil
  5. Çok güzel bir liste!
    Aralarında hem okuyup çok beğendiğim hemde okumak istediğim kitaplar var :D
    Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  6. vay yaaa ne liste yaaaa. bir de dizi izlersin artık de mi yaaaa :) kitap film dizi böyle geçer ki yaz ne güzel işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bu liste bir de dizi listesi ohh gelsin tatil Deep :)

      Sil