25 Eylül 2016 Pazar

Okuma Maratonu #1 || 1 - 19 Eylül 2016 | SONA ERDİ!

Okulların açılmasına 20 günlük bir zaman kala biliyorsunuz ki bir okuma maratonu düzenlemiştim. Tarihler 1 - 19 Eylül arasında idi. Öncelikle katılan herkese çok teşekkür etmek istiyorum. Çünkü açıkcası bu kadar katılımcı olacağını sanmıyordum. Hatta çok olumlu dönüşler bile aldım. Bazıları geç kaldıklarından etkinliğe katılamadılar bazıları ellerindeki kitaplardan sonra başka bir etkinlik olduğu vakit katılacaklarına dair söz verdiler. (Umarım başka bir okuma maratonu olur *.*) Bunların hepsi hem bana moral oldu hemde gerçekten de yaptığım bu etkinlikte yalnız olmadığımı hissettim. Cidden çok çok teşekkürler! (Sanırsın altın küre kazanmış da konuşma yapıyor :P ) Bu yazının geç gelmesinin sebebi de malum okullar açıldı ve her gün eve 6'da gelmemden mütevellid de kolumu dahi kaldıramayacak bir vaziyette olmamdı... Ne yazık ki artık derslerim hep sabah ve eve dönüşlerim de bir o kadar geç. Anlayacağınız bu dönem tam bir facia! 


Okuma Maratonu'nu aslında dediğim gibi kendim için düzenlediğimi ama eğer isterseniz sizde katılabildiğiniz kendi çapında bir etkinlik oldu. Bu maratonu hazırlarken tek hedefim "yaz tatilinde bol bol dizi, film izledin şimdi de kitap okumalısın, bak seni bekliyorlar kütüphanende." diyerek kendime içsel bir monolog halinde ikna etmemle ve daha sonra pek değerli dostum Aslı ile paylaşmam sayesinde tamam yapalım! diyerek hayata geçti. Bu süre zarfında oldukça renkli sahnelere şahit olduk. Özellikle Aslı'nın sadece 1 buçuk kitap okuması ve benim de 2 buçuk kitap okumam okuma maratonunu düzenleyen kişiler olarak gülünç bir görüntü oluşturmadı değil. Fakat biz buna da kılıf uydurduk tabikide. "İlk okuma maratonunun günahı olmazmış!" Heheheh *.*

Okuma Maratonu'nu hem daha eğlenceli olsun hemde birbirimize moral vermek adına da her 5 günde bir bloga rapor yazısı girmeye çalıştım. Tabi bu bayram tatili girmeden öncesinde tıkır tıkır giden bir yazı dizisiydi. Fakat ne zaman bayram girdi işte o vakit kayış koptu sanırım. 5 gün misafir ağırlamak gerçekten çok zor dostlar! :( Daha sonra da kalan günlerde de yataktan çıkasınız gelmiyor. Haliyle elimde hala sürünen ki bence mükemmel bir kitap olan Kan ve Yıldız Işığı Günleri böylelikle bitmemiş oluyor ve onu da buçuk olarak sayabiliyorum. Üzgünüm canım kitabım...

Okuma Matonu Raporları;
Okuma Maratonu kitaplarım: 2.5/10
Bu maratonda beni yalnız bırakmayan katılımcılar neler yaptılar peki? Toplamda ben dahil 7 kişi okuma maratonunda benden daha fazla okudukları ve bu etkinliğe olan inançlarını yitirmedikleri için onlara da bir alkış yolluyorum. Her 5 günde bir yazdığım rapor yazılarımın yorumlarında onların da bu süre zarfında neler yaptıklarını öğrenebilir ve ayrıca bu yazının altına da maratonu nasıl değerlendirdiklerini, kaç kitap okuduklarını yazabilir ve blog linklerinizi bırakırsanız mutlaka bakıp kendime "bak millet neler okuyor!!" diye ceza vereceğim.  :) Bu da benim kişisel cezam olsun. Aslı'ya da ayrı bir ceza düşünüyorum. Fikirleriniz varsa çekinmeden yoruma yazabilirsiniz. Her şey kabulüm. *.*

Başka bir okuma maratonuna kadar ayakta kalın!
Sevgiler. :)


8 yorum:

  1. güzel bir maraton oldu çok teşekkür ederim. Ben de hedefim olan on kitabı bitirdim :D gerçekten uzun zamandır kitap okumamıştım ve içime dert olmuştu... bu bakımdan harika bir maraton oldu :)

    https://sofistikedusunur.blogspot.com.tr/2016/09/okuma-maratonu-1.html

    Bu listedeki belirttiğim ilk 10 kitabı okudum. Diğer iki kitap maraton dahilinde değildi ve onları da okumaya başladım :)

    Bu arada yeni blog kurup yazılarımı da oraya taşıdım haberin olsun :) Yukarıdaki link yeni bloğumun :)

    Çook kocaman teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden kıskandım! 10 kitap okunur mu okunur bu da örneği olsun o zaman :D

      Bende diyorum bu blog kimin! Hayırlı olsun o zaman. Ziyaretine gelirim *.*

      Sil
    2. İki tanesi biraz sıktı ama üstesinden geldim :D

      Çok teşekkür ederim :D Beklerim tabii :)

      Sil
    3. Araya dalıyorum ama 10 kitap mı?*,* Maşallah maşallah valla utandım kendimden :D

      Sil
    4. Senin de dediğin gibi ilk maratonun günahı olmaz :D
      Skorum 2 kitap ama maraton olmasa belki de hiç okumayacaktım. O yüzden maraton düzenlediğin için çok teşekkürler :>>
      Başka maratonlarda görüşmek üzere! ^___^

      Sil
    5. Ne güzel bir bakış açısı öylee! Çokça katılıyorum sana. Yani bu maraton olmasa da okumazdık. Nedense böyle bir düşüş var kitap okumamda. Bir dahakine de planlıyorum ama öncelikle okuduklarımı detaylı yorumlarını bloga girmeli daha sonra kolları sıvamam gerek. Görüşürüz o vakit! *.*

      Sil
  2. Valla benim için şahane bir maratondu :D 15 günde 7 kitap okudum. Yazımı da şuraya bırakıyorum :)

    http://khaleesininguncesii.blogspot.com.tr/2016/09/okuma-maratonu-1-kitap-sayfalari-bitti.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimden utanma vol 1837282 :D
      Dur bakim gelim.

      Sil