6 Eylül 2016 Salı

,

Okuma Maratonu #1 || 5. Gün Raporu

Okuma Maratonu'muzun ilk 5 günü tamamlandı. Umarım katılanlar bu 5 gün içerisinde bolca kittap okumuştur. Maratonun yazısında belirttiğim gibi maraton bitene kadar her 5 günde bir rapor yazısı yazıp neler okuduğumu veya okuyamadığımı paylaşacağımı söylemiştim. Hem maratonu güncel tutmak istiyorum hem de daha sonraları katılmak isteyenler için de güzel bir duyuru olmuş oluyor.

snapchat: raggedybook
Okuma Maratonu'nun bu ilk beş gününde ben yalnızca bir kitap okuyabildiğimi üzülerek belirtmek istiyorum. Okuduğum kitap Ölüm Adası idi fakat suçu kitaba atamam çünkü gerçekten çok akıcı ve her sayfasında kalp krizlerine neden olacak kadar aksiyonlu bir kitap. Daha fazla kitap okuyamamamın nedeni sanırım kore dizilerine fena şekilde sarmış olmam. Bu sene sizce de harika diziler çıkmıyor mu? İnsan yetişemiyor resmen! Her diziye başlamak istiyorum eh başladığımda da gördüğünüz üzere işte sadece bir kitap bitirmiş oldum. Neyseki izlediğim diziler buna değdi. 

Ölüm Adası'nın kısa bir yorumunu hem ilk okuma maratonu yayınına hem de buraya koyacağım. Goodreads bu konuda benim aktif kullandığım bir platform. İsterseniz beni oradan da takip edebilir ve güncel okuduğum kitaplara ulaşabilirsiniz. 

Maratonda benim yol arkadaşım olan Aslı ne yaptı acaba diye sorabilirsiniz, ki son derece makul bir soru bu. Kendisi tuvalet kağıtlarıyla büyük bir savaş içerisine girdi. Anlamadıysanız diye net bir açıklama yapmam gerekirse: grip oldu. -.-
Bu 5 günlük açığını güzel kore dizileriyle doldurduğu için kendisini kınıyor ve bir an önce iyileşip maratonda beni geçmesini temenni ediyorum. Hala geçeceğini düşünüyorum, evet. 

Siz neler okudunuz? Bloglarınızda rapor yazdıysanız linkleri yorum olarak bırakmayı unutmayın! 

Eğer hala katılmak isteyen varsa seve seve listeye ekleyebilirim. O zaman ben sıradaki kitabıma geçiyorum! ;)

*Okuma Maratonu #1 detaylı bilgi için sizi şuraya alalım.

19 yorum:

  1. ah bu kore dizileri :D age of youth maratonu yaptım bu iki gün o yüzden henüz bir kitap bile bitiremedim. ama diziyi bitirdim kitap okumaya devam edebilirim artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Age of youth kalp ben :D
      Senin blogunda daha göremedim yayınını ama istersen katılımcılardan silebilirim.

      Sil
    2. Yaa çok güzel diziymiş ya. Ben ilk birinci bölümünü izleyip bırakmıştım. Devam edince çok pişman oldum bıraktığıma :D
      Gerek yok diziyi bitirdiğime göre maratona devam^^

      Sil
    3. Cidden ya tam arşivlik aç aç izle sjdjshsjhssj
      Bizi bu kore dizileri bitirecek:((
      Devam devamm!!

      Sil
    4. http://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2016/09/okuma-maratonu-10-gun-raporu.html
      yazdım sonunda raporuu^^

      Sil
    5. Vayyys hemen bakıyorum o zaman :)

      Sil
  2. :) kore dizileri öyle yapıyo ivit :)

    YanıtlaSil
  3. Oh maşallah! Ben elimde Hayvan Çiftliği geziniyorum canım. Kısacık bir şey ama yoğunluktan bitiremiyorum ya. Ha gayret diyorum kendime. Ve tebrikler diyorum sana :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvan Çiftliği'ni bende okumayı çok istiyorum. Bitir bitir :) bende destekliyorum!

      Sil
  4. Ben de ikna teknikleriyle ilgili bir kitap okuyorum.Bitmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişisel gelişim kitaplarına biraz mesafeliyim ya ben :)

      Sil
  5. http://khaleesininguncesii.blogspot.com.tr/2016/09/okuma-maratonu-1-kitap-sayfalari-5gun.html

    Biraz geç oldu ama benim değerlendirmem de burada ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hemen baktım maratonu güzel değerlendirmişsin! :)

      Sil
  6. blogları gezerken bulduğum bu güzel blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler.
    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. ayyy, olsun ki 1 kitap , 1 kitaptır, ah şu kore dizileri yok mu:((

    YanıtlaSil
  8. Ayy çok güzel düşünülmüş bir etkinlik çok sevdim :) Benim daha yarım olan kitaplarım var malesef, o yüzden onları bitirmeden katılamıyorum böyle etkinliklere :) Ama önümüzdeki aylerda tekrar yaparsanız seve seve gelirim :) Bu arada 1 kitabı bitirebilmek bile çok iyi, dediğim gibi yarıda kalan çok kitabım var :):) Güzel ve eğlenceli bir maraton diliyorum sizlere :) Sevgilerle :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Büyük ihtimal yine böyle bir etkinlik yapacağım. Umarım o zaman katılırsın. :)
      Biraz ev sahibi olarak kendimi kötü hissettim ama kararlıyım okuyacağım!! *.*

      Sil