7 Aralık 2016 Çarşamba

, ,

Goodreads 2016 Yılının En İyilerini Belirledi!


Goodreads, her sene olduğu gibi 2016'da da en iyi kitapları kullanıcıların verdiği oylarla seçti. Bende sıkı bir goodreads kullanıcısı olarak tabiki de oyumu kullandım. Goodreads'ten beni takip etmek isterseniz tık!

Bakalım kazanan kitaplar nelermiş:


  • Kurgu : Truly Madly Guilty - Liane Moriarty 
  • Gizem & Polisiye: End of Watch - Stephen King
  • Tarihi Kurgu: Underground Railroad - Colson Whitehead
  • Fantastik: Harry Potter and The Cursed Child (Harry Potter ve Lanetli Çocuk) - J.K. Rowling
  • Romantik: It Ends With Us - Colleen Hoover
  • Bilim Kurgu: Morning Star (Sabah Yıldızı) - Pierce Brown
  • Korku: The Fireman - Joe Hill
  • Mizah: The Girl with The Lower Back Tattoo - Amy Schumer
  • Kurgusal Olmayan: Hamilton: The Revolution - Lin-Manuel Miranda, Jeremy McCarter
  • Anı & Otobiyografi: When Breath Becomes Air (Son Nefes Havaya Karışmadan) - Paul Kalanithi
  • Tarihi & Biyografi: Leonard - William Shatner, David Fisher
  • Bilim & Teknoloji: Are We Smart Enough to Know How Smart Animals Are? - Frans de Waal
  • Yemek Kitabı: Cravings: Recipes for All the Food You Want to Eat - Chrissy Teigen
  • Çizgi Roman: Adulthood is a Myth - Sarah Andersen
  • Şiir: The Princess Saves in This One - Amanda Lovelace
  • Debut Goodreads Author: Rebel of The Sands - Alwyn Hamilton
  • Genç Yetişkin Kurgu: Salt to The Sea - Ruta Sepetys
  • Genç Yetişkin Fantastik: Court of Mist and Fury  - Sarah J. Maas
  • Çocuk Kitabı: The Trials of Apollo - Rick Riordan
  • Resimli Kitap: The Thank You Book - Mo Williems

İçlerinden okuduklarınız var mı? Benim daha çok okumak istediklerim var. :) 

8 yorum:

  1. ne yazık ki ben bu kitapların hiç birini okumadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde zaten 2 tane kitap şuan çıkmış. O yüzden çok kendimizi üzmeyelim. 😁 (pozitif olmaya çalıştı.)

      Sil
    2. The Girl with The Lower Back Tattoo - Amy Schumer merak ediyorum ama :)))))

      Sil
  2. ben de şu stephen king merak ettim. var mıymış türkçesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla yok. Ama ben de merak ettim şimdi. :)

      Sil