Neler Okumuşum? || Kasım - 2016

7 Aralık 2016 Çarşamba


Tam 3 aydır 'Neler Okumuşum?' yayını yapmamışım. Hey! Ama az okuyunca insanın da bu postu yazası gelmiyor. Beni de anlayın. Neyseki bu ay hatırı sayılır bir okuma gerçekleştirmişim. Şükür. Aslında blogumla alakalı oldukça fazla şey yapmak istiyorum. Ama okul buna engel oluyor. Gerçi okumamda bir sıkıntı yaratmıyor. Okulun her yerinde beni bir köşede kitabıma gömülmüş olarak görme ihtimaliniz çok yüksek fakat sorun yine bende. Okuyorum ama yorumlar falan hep kalıyor. Böyle olunca da kendimi bloga yapılmış bir hata olarak görüyorum. Kendimle içsel tartışmalara giriyoruz ve tabiki iç sesim kazanıyor. Ben hangisiydim onu bilmiyorum. Her neyse ben başka bir şey için gelmiştim.

Konuya geçmeden önce bir duyuru yapıştırıyım şuraya. Biliyorsunuz normalde blogun hem facebook hem de instagram hesapları mevcut. Facebook hesabı aynen devam ederken instagram hesabım bir baktım ki hacklenmiş/çalınmış. SAÇMA sapan fotoğrafları beğenen bir hesap haline gelmiş. Bende mecbur onu kapatmak zorunda kaldım. Kapattım ama bayağıdır tekrar instagrama dönmek istiyordum. Geçen günlerde de yeniden instagrama döndüm. Şuradan ya da arama yerine '@raggedybook_' yazarsanız bana ulaşabilirsiniz. Takip edin bence. İnstastory'de bayağı aktifim. Minnak minnak şarkılar bile paylaşıyorum. Duyuru bitti.

Resimde görülen kalemler ile alakalı bir yazı yazmak istiyorum. Yazsam mı ki?

Kasım ayım da kendi özel yaşamım gibi bayağı karışık geçti. Bir öykü kitabı bir roman bir de çizgi roman okudum. Her tür vardı yani. Ne güzel. Çeşitlilik iyidir. Toplamda aslında az gibi görünüyor ama -tamam öyle birazcık.- fakat hepsi çok güzeldi. Özellikle Güngezgini çizgi roman okuma aşkımı arttırıp yazarların diğer çizgi romanlarını da alma isteği uyandırdı.

Hepsine biraz göz atalım o zaman;

  • Kan ve Yıldız Işığı Günleri - Laini Taylor = 4.5/5
  • Bazen Bahar - Melisa Kesmez = 5/5
  • Güngezgini - Fabio Moon & Gabriel Ba = 5/5

*Kitapların isimlerine tıklayarak blogda yazdığım yorumlarına ulaşabilirsiniz.

Kan ve Yıldız Işığı Günleri, ekim ayında okumaya başladığım ama kasım ayında bitirebildiğim bir kitap oldu. Aslında bu kadar uzun elimde sürünmemesi gerekiyordu. Fakat kitabın hem daha karmaşık bir döngüye girmesi nedeniyle hem de bu kitabı salaklık yapıp sürekli okulda okumaya çalışmam yüzünden kendimi kitaba veremedim. Bu yüzden de güzelim kitap bir o yana bir bu yana süreklenirken bitiremeyişim ve kitaptan ayrı bir kafada oluşum bu sonucu doğurdu. Ama yine de serinin mükemmelliğini daha ilk kitapta şu yorumda da bahsettiğim gibi bildiğimden üçüncü kitabını almıştım. Aralık ayında seriye son verebilirim ama bilemiyorum. Elimde 4 kitap var okuduğum. O yüzden söz veremiyorum.

Bazen Bahar, Melisa Kesmez ile tanışma kitabım. İyiki tanışmışım dediğim kitap. Beklentilerimi sonuna kadar karşıladı. Her gün okumadan yavaş yavaş sindire sindire kitabı okudum. Her hikaye beni bir başka dünyaya götürdü. Beni kendi dünyamda boğdu. Böyle güzeldi bayağı. Fuardan da diğer bir kitabı olan Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz'i aldım. O artık 2017'de okunacak. Yeni bir kitabını alana kadar muhtemelen okumam da. Hepsini bitirmek istemiyorum. Bu kadın hep yazsın!

Güngezgini için ne diyebilirim başka bilemiyorum. Yorumda bayağı döktürdüm. Gidip okuyabilirsiniz bence. Çok güzel yazdım. :)

2016'nın son ayındayız. Çok hızlı geçti. Bir yandan da hiç geçmedi. Hem kişisel hem de genel olarak oldukça zor olayların içindeydim/dik. Bu yıl bittiğinde 2017 bize güzel davranır mı? Güzel günler gelecek mi? Gelsindi. Bekliyorduk. Bekliyoruz.


Neler Okumuşum? | 2016 Yazılarım:

Neler Okumuşum? || 2016 - Ocak
Neler Okumuşum? || 2016 - Şubat
Neler Okumuşum? || Mart - 2016
Neler Okumuşum? || Haziran - 2016
Neler Okumuşum? || Temmuz - Ağustos | 2016

5 yorum :

  1. 2017'yi ben de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güngezgini benim de merak ettiğim bir kitap, yorumuna şimdi bakacağım. :) 2016 genel olarak çok kötü bir yıldı. Geçrekten olmayan bir deprem kaldı galiba.-_- Umarım 2017 daha güzel olur ve daha çok kitap okuruz, sevgiler. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol kitap okuruz AMINNN!! 😁😁

      Sil
  3. Melisa Kesmez okuyamadım henüz :)

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs