Çalışma Yöntemleri Deneme #1

30 Mart 2012 Cuma

Bugün yapmak aklıma gelen ama hep yapmak istediğim bir şeyi paylaşmak istedim . Bu gün okulda ingilizce dersi vardı ve ben ingilizceyi çok seviyorum . :) Neyse konumuza dönersek işte derste hoca kelimelerde çok sıkıntı çekiyosunuz falan dedi . Evet bunun bende farkındaydım tabiki ama ne yapıcağımı bilmiyodum. Çünkü ezberde pek iyi değilim .
Sonra eve geldim ve aklıma bişey geldi . Dedim kendi kendime bu kelimeleri küçük kağıtları yaz sonra kağıdın arkasına da türkçe anlamını yaz . Bi deniyim dedim . Ve sanırım oldu .

İşte bir kare :


Sizinde böyle çalışma yöntemleriniz varsa yoruma yazabilirsiniz . Değişik fikirlere açığım yani :))

4 yorum :

  1. Bunu hatırlar gibi oldum.Bende anadolu lisesinde okumuştum bayağı bir önce:)Hazırlık sınıfı malum full ingilizce.Dil bölümünde olanlar böyle kartlara yazıyorlardı ve anahtarlık gibi yapıyorlardı.Sonra Çevirip çevirip ezberliyorlardı.Bazıları da rengarenk oluyordu:)

    YanıtlaSil
  2. aslında bende renkli kağıda yazıcaktım sonra denemek için böyle yazdım :)

    YanıtlaSil
  3. Bilgisayar başında çokm vakit geçiriyorsanız
    http://www.chip.com.tr/forum/ingilizce-kelime-ezber-programi-2.7-versiyonu_t127997.html bu ve bunun gibi programları öneririm, gerçekten çok faydalı oluyor.
    Kelimeleri siz yazıyorsunuz ne sıklıkla sorulmasını istiyorsanız ayarlıyorsunuz. Bu kadar.

    Bir de eğer telefonunuz android işlemciliyse StudyDroid diye bir program var. Bu da Kelime ezber'in telefon versiyonu. Diğer işlemcili telefonlar içinde bu tarz programlar vardır diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu önerin için çok teşekkürler . telefonda yüklenirse çok iyi olucak benim için :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs