" Kayıp Yüzyılın Prensesi " Kitabından Alıntılar ...

17 Şubat 2012 Cuma

" Kayıp Yüzyılın Prensesi " kitabından çok güzel alıntılar çıkardım . Kendi küçük defterime yazarım genelde . Sizlerle paylaşmak istedim :


=> " Beklemek , seni bulacak olan kişiden saklanmaktır ! Aramak ona seni bulma şansı tanımaktır . "

=>" Ve görmeyen göz değil , insandır aslında . "

=>" Her insana yakışan bir makyajdır gülümseme . "

=>" Sürekli çift şekerle içilen bir çayın tek şeker atıldığında ağızda bıraktığı eksiklik gibi bir şeydi bu yalnızlığa alışma evresi . " (benim favori sözüm olur kendisi :) )

=>" Sen , senden vazgeçerek seversen , sen olmaktan çıkıp kayıp senlerde bir başka sen oluyorsun . "

=>" Ama elinde değiştiremeyeceğin gerçeklerden başka bir şey yoksa ve hiçbir hayalin kalmamışsa , gerçekler seni değiştirir . "


                                - Kayıp Yüzyılın Prensesi -



Umarım beğenirsiniz ben çok beğendim çünkü ... :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs