Kitap Sayfaları 1 Yaşında!!!!

27 Ocak 2013 Pazar


Blogumu ilk olarak bu kitap resmiyle yayın yapmıştım. Bir senenin nasıl gelip geçtiğini şuan fark ettim. İlk yazdıklarıma bakıp sonralarda buralara gelmek beni çok mutlu etti. Şuan 272 izleyicimle yada şöyle ifade etmem gerekirse benimle beraber bloguma hayat verenlerle devam ediyorum. 

Blogumu açtığım zaman işte tam olarak bu gün, 27 Ocak ! Bazen yazmamayı , bırakmayı düşündüğüm zamanlar oldu bazen de bir gün yazmadığımda içimde bir boşluk oldu. Sanki yazmayınca bir şeylerin eksik gittiğini , yarım kaldığını hissettim. Ve tekrar , tekrar yazdım.

Hayatımda yaptığım iyi şeylerden biri de bu blogtur! Ve ona gözüm gibi bakarım.
Kitap okumak da hayatımın bir parçası olduğuna göre neden blogda da bunu sürdürmeyeyim demiştim.
Ve şunu da belirtmem gerek blogum olmasaydı belkide tanıştığım bu harika insanlarla tanışmamış olucaktım.
Özellikle Merve (yani Kitap Telvesi blog yazarı) çok sevdiğim arkadaşım, dostumdur. Bu sayede hala arkadaşlığımız devam ediyor. Bu arada okuyorsa ( büyük ihtimal okuycak) haberlerim varr sana canımm :))

Neyse ben çok mutluyum inşallah siz okuyucalar da paylaşımlarımdan memnunsunuzdur :)

Peki blogum 1 yılını buldu ama ben ne yapmak istiyorum dersinizz???
Bir kitap çekilişi tabikii!!!

Detayları bir sonraki postumda vermeyi düşünüyorum. Birazcık meraklanın ve beklemede kalın ;)

4 yorum :

  1. Delisin sen :D ama tatlı deli <3 Daha nice mutlu yaşlarınıza.. İyi ki bu blogu açmışsın da seninle tanışabilmişiz. Aferim! :D Duygularımız karşılıklı! Kitap çekilişini de merakla bekliyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benden daha delii cadıı :D:D Çokk teşekkürlerr canımm!! Seninkini de görücez bakalımm heheheh :D

      Sil
  2. Nice mutlu, bol okumalı ve yazmalı yaşlara.:)

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs