KONUŞAN KİTAPLAR İle BLOG TURU | 2. Gün: Gece Isırıkları - Chloe Neill | Kitap Yorumu & Alıntılar

13 Ocak 2013 Pazar


Konuşan Kitaplar ile Blog Turlarına kaldığımız yerden devam ediyoruz!! Sizler için bu defa Chicago Vampirleri Serisi'nin II kitabı olan Gece Isırıklarını inceledik. Benim blogumda kitabın yorumunu ve harika alıntıları okuyabilirsiniz.
Son olarak tura katılan diğer blogları da ziyaret etmeyi unutmayın...!!








Orjinal Adı: Friday Night Bites
Yayınevi: Optimum Kitap
Çeviri: Zeynep Akdede
Tür: Fantastik/Paranormal-Vampir/Romantik
Yazar: Chloe Neill
Sayfa: 403









Kitap Yorumum:
Kitap beni içine aldı gitti resmen!! Yani vampir kitaplarına biraz mesafeli yaklaşsam da bu kitap tepe takla etti beni. Chicago Vampirleri Serisinin II. kitabı olan Gece Isırıkları ise I. kitaptan kaldığı yerden devam ediyor.
Merit'in son aldığı kararla evinden taşınıp Cadogan Evine yerleşmesiyle kitap başlıyor.

Genel itibariyle şöyle açıklarsam; Merit yeni görevi olan Muhafızlığa alışmaya çalışıyor ve sorunlar da peşini bırakmıyor. İnsanlar vampirleri - yani en azından Chicago vampirlerini - öğrendiğinden beri merak duygusa da bir o kadar da artmaya devam ediyor. Ve artık bu işe bir dur demeleri gerek. Çünkü gazetelerde yazılan veya çekilen fotoğraflardan rahatsız olmamak elde değil. İşte bu konuda Ethan ve Luc'un aldığı karar Merit'i huzursuz etse de 'Lideri'ne karşı gelmiyor ve kabul etmek zorunda kalıyor. Bundan sonra ki olaylar okuyunca öğreniceğiniz konular :D

Biraz karakterlerden bahsedicem. Çünkü onlar olmasa kitap bu kadar akıcı ve daha fazla okuma isteği yaratamazdı. Özellikle MERİT diyorum. Kesinlikle yazar Merit'i harika biri yapmış. Tam bir mizah anlayışı ve ona bağlı olarak tepkileri sizi kendi kendinize kahkahalar atmanıza neden olabilir.
Bir diğer önemli karakterimiz ise ETHAN ! Cadogan Evi'nin başında olması onun Merit'ten uzak kalmasına engel olmuyor. Zira aralarındaki "çekim" hem nefret hem de tanımlayamadığım bir duygu :D

Veee benim en sevdiğim bir diğer karakter de Morgan :))) Merit'e çok yakıştırdığım biri. Ama Merit kendine vampirlerle çıkmıyorum dese de ona karşı bir şeyler hissediyor. Hissetmemek elde mi ki zatenn!! :D

Sonra diğerleri ; Mallory , Catcher , Luc, Lindsey, Jeff... ve daha fazlası! Ekibi çok sevdiğimi söylemeliyim. Eğer hala kitabı okumadıysanız bence kesinlikle hemen başlamanızı öneririm!! JUST READ!  :D

- Puanım -


Şimdi sizi güzel ve eğlenceli alıntılarla baş başa bırakıyorum...


Alıntılar

  •  " Her zaman. Navarre Evi ve Kuzey Amerika Vampirler Birliği adına dilerim ki Cadogan'daki günlerin çok verimli geçer.Esenlikler dilerim. Mamur ve..."

" Hoşça kal Morgan," dedim gülerek. Telefonu kapatıp cebime koyarken hala gülüyordum. ( sayfa 37)


  • " İç hadi, iç " dedi. " Farz et ki ben, paranormal olaylarda şeytani bir çekicilik bulan bir 'alyuvar' hayranıyım." Bardağı kaldırırken ona doğru küçümseyen bir bakış atmaktan geri kalmadım. " İşte sen tam da busun." (sayfa 21)

  • " Mavi kafa! Sana tek söyleyeceğim bu." "Isır beni, acımasız kız!" Göz kırptım ve ona dişlerimi gösterdim." Beni ayartmaya çalışma, seni cadı!" (sayfa 19)

  • " Şimdi sen psişik güçlerinle benim aç olduğumu anlayabiliyor musun? " Güldü. " Anlayabiliyorum çünkü sen Meritsin. Ne zaman aç değilsin ki? (sayfa 77) 
  • ...Ve zaten bir vampire bi tabak dolusu pastırma gösterdiğinizde buna hiç hayır diyebilir mi? (sayfa 78)
  • Luc kereviz yerken kalan sapını bana doğru sallayarak "İyi akşamlar günbatımım" dedi. (sayfa 62)

- Kitaba başlarken sizi Mark Twain'in bir sözü karşılıyor.- 





TUR TAKVİMİMİZ

12 Ocak 2013 (Saat – 12:30 itibariyle)
Yazar Tanıtımı -http://asabibakire.blogspot.com
Kitap Tanıtımı - http://gokkusagindakisonrenk.blogspot.com/
Kitap Trailer ve Ön Okuma http://kordugumhayaller.blogspot.com/ 

13 Ocak 2013 (Saat – 12:30 itibariyle)
http://kahvekokulukitap.blogspot.com/
Yazar Söyleşi - http://tugceninkitapligi.com/
Kitap Çekilişi – http://kitapasigi.blogspot.com
Başka Bloglarda Neler Yazılmış  –http://kitaptelvesi.blogspot.com
Kitap Yorumu - 8 blog* birden…

*8 blog’un birden yorumlarını http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinde bir arada bulabilirsiniz…



Optimum Kitap'a bu blog turundaki                       
katkılarından dolayı teşekkür ederiz...   


                                                       

                                                   

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs