Cumartesi İlk 10: Yazın Okumayı Planladığım Kitaplar

18 Mayıs 2013 Cumartesi


Shirli Kitap'ın her cumartesi günü düzenlemiş olan bu etkinliğine bir türlü katılma fırsatı bulamıyordum ama sonunda başardım ve katıldım! :D Ve bu seferki cumartesi konusunu gerçekten çok beğendiğimi belirtmek istiyorum.  Neyse sözü fazla uzatmadan ben en iyisi listeme geçiyim;

1-) Kayıp Ruhlar Şehri ( Ölümcül Oyuncaklar Serisi #5) - Cassandra Clare

Bu seriyi her zaman çok beğeniyorum. Yakın zamanda da filmi çıkıcak. İnşallah güzel bir film olur ve bizde beğeniriz. Serinin 4. kitabı istediğim gibi bitmese de bu kitapla her şeyin çözüleceğine inanıyorum.

2-) Küller ( Ashes Trilogy  #1) -  
Bu kitaba başlamıştım ama sonradan sınavlar falan derken araya bir çok şey girdi ve bende yarım bırakmak zorunda kaldım. Kısmetse yazın tekrar başlamayı düşünüyorum. Bayağı bir seveni var bu kitabın. 


3-) Güzel Şeytan (Gods & Monsters #2) - Kelly Keaton

İlk kitabı Karanlığın Kızı'nı sevgili Merve'm bana takasla yollamıştı. Bende severek okuyup bitirmiş ve çok sevmiştim. 2.sini de çabucak aldım ama bir türlü başlama fırsatım olmadı. Yazın başlıyorum....

4-) Alice Ölüler Diyarında (Alice in Deadland #1) - Mainak Dhar

Elf Yayınları'ndan çıkan ve benim ilk Elf Yayınları kitabım olur kendileri. Konusu fantastik - macera ve tam da benim ilgi alanım. Okumayı sabırsızlıkla bekliyorum.

5-) Başlat - Ernest Cline 

İstanbul Kitap Fuarından aldığım bir kitap bu. İlginç bir konusu var. Bilimkurgu - fantastik tarzda olan ve Dex Yayınları'ndan çıkan bu kitapta listemde.

6-) Sakın Aşağı Bakma - Tami Hoag 

Tami Hoag kitabı... Sevdiğim bir yazarın kitabı çıkınca hemen atlarsın ya üstüne işte aynen öyle oldu benimkisi de. Daha önceden aynı yazarın Şahitler Kulübü'nü okumuştum. Çok beğenmiştim. Bu da öyle olur inşallah.

7-) Hiç Kimse Sıradan Değildir - Markus Zusak 

Bu da İstanbul Kitap Fuarından alınan bir kitap. Bir ara herkes okuyordu bu kitabı bende o zamanlarda görüp almıştım. Nasıl bir kitap merak ediyorum gerçekten.


8-) Ruh Koleksiyoncusu - Tess Gerritsen

Yine bir Tess kitabı daha!! Kitaplığımda olmazsa olmazlardan bir yazar. Neredeyse bütün kitaplarını okumuş olarak söyleyebilirim ki hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Bu kitabı da okumak için sabırsızlanıyorum.

9- ) Nemesis - Jo Nesbo

İskandinav polisiyesi... Polisiye kitaplara karşı bir çekim güçü içerisindeyim. Bayağı bir adını duymuştum. Aldım çok mutluyum. Harika bir kalınlığa sahip. Biliyorsunuz kalın kitapları çok severim ;)

10-) Sıcak Bedenler - Isaac Marion 

Yakın zamanda Sıcak Kalpler adıyla ülkemizde filmi çıkan bu kitabın çok fan kitlesi var. Bayağı bir beğenilmiş. Bende şöyle biraz göz atmıştım ve zombiler= ♥ diyorum :D:D

6 yorum :

  1. Listeni sevdim tatlım =) Unuttuğum birkaç kitabı da burada gördüm. Umarım yazın hepsini okuyup bitirebiliriz ;)

    YanıtlaSil
  2. Madem planda bir Tess Gerritsen kitabı okumak var, Haziran ayında Yazar Ayları etkinliğimize katılmak istersiniz belki. Haziran ayı Yazar Ayları'nda Tess Gerritsen ayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi?? Süper olur :)) Tess' Gerritsen ayı tam benlik :D

      Sil
  3. Favori Sitelerim arasındasın =)

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs