Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Umutsuz - Colleen Hoover | Super Six Sunday

20 Ekim 2013 Pazar


Konuşan Kitaplar'ın bu seferki tur konuğu Coolleen Hoover'ın Umutsuz kitabı. Bu turu diğer turlardan ayıran bir özelliği de 6 gün sürecek olması ve her günde ayrı bir etkinliğin olması. Biliyorsunuz artık daha da büyük bir aile olduğumuzdan dolayı tam kadro bu turda olacağız.Yazının sonunda çekilişimize katılabilirsiniz. Super Six Sunday'i anlatmadan önce turumuzun 3. gününde neler varmış onlara bakalım;

Alıntılar - Kitaplarım ve Ben
Super Six Sunday - Kitap Sayfaları



Super Six Sunday, her pazar günü bir konu belirleyip 6 madde ile sıralamak.Bu etkinliğin asıl sahibi Bewitched Bookworms. Benim aslında 2 konum var bu etkinlik için hem eğlenicez hem de kitabı alma isteğinizi arttıracak maddeler olucak bunlar. Ee o zaman ne bekliyoruz? Hadi başlayalım!!

Umutsuz'u Neden Okumalıyız?
  1. Dean Holder'ın gamzeleri için
  2. Bir yazarın ne kadar sağlam bir kalemi olduğunu görmek için.
  3. Acıyı-tatlıyı, hüznü-sevinci bir arada yaşamak için.
  4. Yaratıcılık neymiş görmek için.
  5. Bazı karakterlerden neden nefret edilir görmek için.
  6. Saf aşk nedir görmek için.
   




Sky ile Başa Çıkma Yolları | Sky Kullanma Klavuzu (Six'in gözünden)

  1. Buzluğunda her daim çikolatalı dondurma olmalı. Sky'ın kafasının neye takacağı belli olmaz.
  2. Odanın penceresi açık olmalı. Malum Sky kapıyı kullanmakta iyi değil.
  3. Bu pencere işlerine alışsan iyi olur. Sky'ın alanına giriş orası.
  4. Bol kontör al. Holder salağı tüm kontörleri yiyor. -.-
  5. Gizli televizyon kaçamaklarını Karen'in yayında dillendirme. (Karen tam bir teknoloji düşmanı!) 
  6. Yanında ağlama! Bu sürtük tam bir duygusuz! 
                                                                                                                 -- Six





a Rafflecopter giveaway

13 yorum :

  1. mükemmel olmuş :) ellerine sağlık kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Kız beğendiyse güzeldir! :D saoll şekerimmm :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Fuardan sonra kargoya verilecektir.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kargoya verildikten 2-3 gün sonra elinizde olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  4. Blog sayfanızla geçen hafta tanıştım ve kitap kurdu olan benim için çok ilgi çekici oldu.Umutsuzun tanıtımını ilk gördüğümde iş çıkışı hemen gidip aldım ve ertesi gün bitirdim.(Osabah başlasaydım kesin aynı gece biterdi)Çok beğendiğimi söylemeliyim.Tek nefeste okunup bitti.Üslubu ve olay örgüsü çok güzeldi.Fantastik roman hayranı olan benim için Şimdi sırada tanıttığınız Araf adlı kitap var.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim! Benim okuduğum ve beğendiğim bir kitabın başkasının da beğenmesi beni gerçekten çok mutlu etti :))
      Araf... Gerçekten tam sizlik bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bende daha başlarındayım. Yorumunu da yayınlandıktan sonra blog da görebilirsiniz :)

      Sil
    2. Araf'a başlamak istiyorum ama anladığım kadarıyla bir serinin ilk kitabı başlarım ertesi güne bitiririm sonra ikinci kitap için çok beklerim diye korkuyorum.Ölümcül oyuncaklarda başıma geldi çünkü.Bir hafta içinde tüm seriyi okudum şimdi 6. son kitap için aylarca beklemem gerekecek.Bana Umutsuz gibi bir kitap tavsiye etmenizi istiyorum..Teşekkürler.

      Sil
    3. Hımm o zaman Tatlı Bela'yı duymuşsunuzdur mutlaka onu tavsiye edebilirim. (Okumuş bile olabilirsiniz aslında.) Aşkın Kollarında'yı önerebilirim. Tarihi aşk romanıdır. Seri olmasına rağmen diğer kitapları da okumanıza gerek yok. 4 kardeşin(sanırım) hayatlarını anlatıyor. Bu Aşkın Kollarında 2. kardeşin aşk hayatı.

      Sil
  5. Admin kitap hala elime ulaşmadı ne zaman gelir?

    YanıtlaSil
  6. Kitap Yeni elime ulaştı çookkk teşekkürler

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs