Neler Okumuşum? || 2014 - Haziran

30 Haziran 2014 Pazartesi


Haziran deyince bile içim bir hoş oluyor. Neden mi? Çünkü tatil demek, çünkü kitap demek, bol bol kitap demek vs. Ne zamandır "neler okumuşum?" postu yapmıyordum. Bu aya kısmetmiş. Yazmayı bile özlemişim! Neyse efenim bu ay harika kitaplar okudum ve ayı 5 kitap okuyarak tamamladım.





Evrenin Ötesi serisine zaten daha ilk kitaptan tutulmuştum. Benim için bilim kurgu kitaplarında çok ayrı bir yeri var bu serinin. Beth Revis'in kalemi ve bizlere yeni bir dünya oluşturması son derece harika. Keşke seri devam etse bile demiştim. Ama her şey tadında güzeldir öyle değil mi? :)

Kara Şafak...Morganville Vampirleri serisinin 12. kitabı ve uzun bir zamandır çıkmasını beklemiştim. Çıktığında direkt aldım ve tabiki de kısa sürede okudum ve bitti. Sanki böyle çok sevdiğiniz bir şeyi elinize alırsınız ve hemen bitmemesi için çaba sarf edersiniz ya! Ha işte  bende bu kitap için aynısını yapmayı düşündüm ama olmuyor, olmuyor!! O kadar seviyorum ki bu seriyi keşke hep devam etse diyorum ama maalesef 15. kitapta sona eriyor. Gittikçe sona yaklaşıyoruz ve bu biraz üzücü ama kendimi hazırlamaya çalışıcam (yalancı -.-) Her neyse bu kitabın yorumunu nasıl yazıcam bilemiyorum ama gelicek, bekleyin. :)

Bu Arada için söyleyeceklerim bir dolu ama yorumunu yarın blogum da göreceğiniz için şuan bir şey söylemiycem. Blog turumuzun bu ayın konuğuydu kendileri. 

Siz bu ay Neler Okudunuz??? :))


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs