2015 Favoriler || Kitap Sayfaları

27 Aralık 2015 Pazar

Senenin en sevdiğim zamanına geldik. Favoriler! Bu yıl benim için güzel geçti açıkcası. Umarım sizin için de öyledir. Goodreads okuma hedefim 35 kitaptı fakat ben 24 kitap okuyabildim. Aslinda 25 olucak ama bu yazıyı yazarken kitabın daha yarısında olduğum için ve zaten favorilerim de olmayacağından bu listede yoklar kendileri. 


Normalde 2015 favorilerime 15 kitap göstermek isterdim ama maalesef favorim diyebileceğim 15 kitap bulamadım. Bende bunu 5 kitaba indirdim. Hadi o zaman hangileri favorilerim olmuş beraber bakalım!
Listeyi belli bir sırada yapmadım. Hepsini cidden çok severek okudum. Sizlere gönül rahatlığıyla öneriyorum. Okuduğunuza asla pişman olmazsınız. Yani sevdiğiniz bir tür ise eğer :)

Onun dışında listedeki garipliği görüyorsunuzdur. Aralarında Türk edebiyatının üstadlarından olan Oğuz Atay var. Bu listede olması benim için ayrı bir öneme sahip. Çünkü hem benim Türk edebiyatına olan o kapalı düşüncemin bir anda yön değiştirmesini temsil ediyor hem de bu sene Oğuz Atay'ın 35. ölüm yıldönümü içerisine denk gelmesi planlanmamış bir şekilde okuyup yorumladığım için ayrıca şanslı hissediyorum. Umarım okumayan herkes bu övgümden sonra tekrar düşünür ve okumak ister. 

Sizlerin de bu yılın favorileri neler oldu? Kaç kitap bitirebildiniz? Yorum olarak yazmayı unutmayın :)

Mutlu Yıllar! ;)

2 yorum :

  1. Bayılıyom yıl sonu yazılarına , postunu keyifle okudum. Mutlu yıllar şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bendee!
      Size de mutlu yıllar dilerim :))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs