Neler Okumuşum? | 2015 - Kasım

6 Aralık 2015 Pazar



En son eylül ayınıda neler okumuşum yayınını yazmışım. Bayağı ara var yani. Ama neden böyle olduğunu açıklamama izin verin.

...

Aslında çok bahanem var ama sonra dedim ki bunları sıralıycam ama çok uzun en iyisi biz kasım ayında neler okumuşum onlara bir göz atalım! (Üşengeçliğin dibiyse demek.)


*Kitapların isimlerine tıklayarak yorumlarıma ulaşabilirsiniz.

Çok az okumuşum değil mi? Ben de pek memnun olamadım. Hatta öbür aylarda o kadar az okumuşum ki buraya yazmaya utandım o derece. 

Gördüğünüz üzere arada bir Türk edebiyatından kitap var. Böyle böyle her ay en az bir tane Türk edebiyatından kitap okumayı düşünüyorum.

Bu arada Güz Okuma Şenliği de benim için felaket ötesi oldu. Yani içlerinden sanırım sadece 2 kitap okuyabildim. Aslında bu etkinliği çok sevmeme rağmen işte başta da belirtmediğim bahaneler yüzünden o da bildiğin fos çıktı. Bilemiyorum devam eder miyim ama en azından bunu da söylemek, belki merak ediyorsanız diye belirtmek istemiştim. 

Siz neler okudunuz ve neler okumayı planlıyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın! 

Keyifli pazarlar dilerim! *.*




4 yorum :

  1. Birsürü kitap alıp da bi türlü okumaya fırsat bulalamak...
    Benimki de ilginç değil mi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dertten müzdaripsek demek...
      Bitirelim artık şu kitapları ya :D

      Sil
  2. Ben de az kitap okudum ama dergi ve gazete de çok okuyorum

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs