Cumartesi İlk 10: Şubat Ayında Okumayı Düşündüğüm Kitaplar

30 Ocak 2016 Cumartesi


Blogumu daha yeni açtığım zamanların etkinliğidir bu Cumartesi İlk 10. Öyle ki etkinliği çok benimsemiş ve yapmaktan zevk almıştım. Etkinliğin sahibi Optik'in Kitap Blogu tekrar bu işe el atmış. Her hafta cumartesi belli bir tema üzerinden ilk 10'umuzu yapacağımız bu etkinlik için daha fazla bilgi almak için etkinlik sahibinin bloguna uğrayabilirsiniz.

30 Ocak 2016'nın cumartesi konusu ise: Şubat Ayında Okumayı Düşündüğüm Kitaplar. O zaman listeme geçelim mi? :)

1- Bizim Büyük Çaresizliğimiz - Barış Bıçakçı  

En son babil.com'dan verdiğim sipariş ile elime geçti. Gerçekten çok merak ediyorum. Zaten çok kısa o yüzden listemde hemen yerini aldı.

2- Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig

Kitaplık Kedisi Reading Challenge 2016 etkinliği kapsamında okuyacağım bir kitap. En fazla 90 sayfa olan bir kitap kategorisinden yerini aldı.

3-  Yeraltından Notlar - Dostoyevski 

Kış Okuma Şenliği 2015 - 2016 etkinliği için yine okuyacağım bir kitap. Malum şenliğin ortalarına geldik. Ne kadar kitap bitirsek kar kardır. Ayrıca daha çok klasik okumak istediğim için de eklemek istedim.

4- Yüzük Kardeşliği (Yüzüklerin Efendisi #1) - J.R.R. Tolkien

Yüzüklerin Efendisi film serisiyle büyümüş olup da kitaplarını okumadım desem? Lütfen yuhalamayınız sevgili okuyucu. Bende bu derdime sonunda çare buldum. Kitap elimde. Hemde takas yaparak aldım. 2 tl gibi çok ucuz bir fiyata. Eğer merak eden varsa bunun detaylı bir yazısını da yazarım belki.

5- Tek İsim Tek Kader - John Green & David Levithan 

Yine Kış Okuma Şenliği kitaplarından biri. Kitabı 2015 Tüyap'ından almıştım.
Kitaplığımdan öyle masum masum beni oku diye yalvarıyor ki... Okumak şart oldu.

6-  Bize Göre - Ahmet Haşim

Türk edebiyatına daha fazla girmek gerek diye düşünüyorum. Zaten bölümüm gereği de okumam lazım ama ben sırf okul için okumak istemiyorum. Bize Göre, Ahmet Haşim'in yazdığı bir deneme, kısa bir kitap olması hemen okuyup bitirmeklik.

7-  5. Dalga - Rick Yancey 

Filminin çıkması dolayısıyla izlemeden önce okumak istediğim bir kitap. Aslında ocak ayı içerisinde okumam lazımdı ama araya başka kitaplar girince şubat ayına nasip oldu.

8- Bülbülü Öldürmek - Harper Lee

Yine Tüyap zamanında aldığım ve okunmayı bekleyen bir kitabım. Çevremde okuyup da beğenmeyen yok. Bende en kısa sürede okumak istiyorum.

9- Kafes - Josh Malerman

İnstagram'da @kitapbabasi hesabının çekilişine katılmıştım. Oradan kazandığım bir kitap Kafes. Uzun süre bekletmek istemiyorum. Bu da bu ayın okunacakları listesinde olsun o zaman didim.

10- Karahindiba - Sinan Sülün

Roman çok fazla okuduğumu fark edip biraz da hikaye türünde kitaplar okumam lazım dediğim zaman aldığım bir kitap. Hem yeni bir Türk yazar tanımış da olacağım. Harika!

14 yorum :

  1. Bunlarin hic birini okumadimm. Yorumlarimi merakla bekliyorum. Keyifli okumalarr :)

    YanıtlaSil
  2. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu. O kitaba aşığım. Kesinlikle okumalısın. Ve Bülbülü Öldürmek'i okumayan birini görmek beni mutlu etti. İnsan kendini yalnız hissedince kötü oluyor. Belki beraber okuruz.

    Etkinliğe katıldığın için teşekkür ederim. Uzun süre ortalıkta yoktum, etkinliği unutmadığın için çok mutlu oldum. İyi ve bol okumalar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mükemmel bir fikir! Bence de beraber okuyalım o kitabı :)

      Ne demek. Valla azcık da duygulanmadım değil. Blogu ilk açtığım zamanlara gitti aklım da... :D
      Teşekkürler, bu şubat ayı çok okuyalım ya.

      Sil
  3. Listedeki bu "Yeraltından Notlar, Bizim Büyük Çaresizliğimiz" iki kitabı okudum. Kendi açımdan iki kitap güzel. Diğer kitapları okumadım ve sizin yorum unuzu merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar güzel bakalım bende beğenmeyi umuyorum. Okuduktan sonra yorumlarını gireceğim o halde :)

      Sil
  4. Yeraltindan Notlar kitabını bende okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh evet, listende görmüştüm!
      Umarım beğeniriz ikimizde :)

      Sil
  5. "Tek İsim Tek Kader - John Green & David Levithan" Yarıda bıraktıklarımdan. "Bülbülü Öldürmek - Harper Lee" ise en çok okumak istediklerimden biri. Keyifli okumalar! = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa normalde onu beğenen çok kişi var o.o Şaşırdım.
      Benimde sürekli önüme çıkıyor. Bu ay okurum inşallah.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bir ayda 10 kitap okumak, ne diyim helal olsun :) Gerçi beyaz showda bir çocuk günde 10 kitap okuyordu abartmaya gerek yok aslında :( Şubat ayında bol okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız okuyan çok daha fazlasını okuyabiliyor. Ama bakalım ben de şüpheliyim 10 kitaptan :D
      Teşekkürler :)

      Sil
  7. vay bu etkinlik bir zamanlar gerçekten çok iyi işliyordu , tekrar dönmesine sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bayağı katılımcı vardı bir zamanlar :)
      Dünküne katılamadım ama yaa...

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs