Kitap Alışverişim | 9.90 Kampanyası

22 Haziran 2016 Çarşamba

Yaz aylarında kavurucu sıcaklarda hele de şimdi ramazan ayında oruçluyken pek fazla seçeneğimiz olmuyor. İmdadımıza neyseki kitaplar yetişiyor. Bazen bu bayıltıcı sıcaklar kitap bile okutmuyor ama bu demek değil de kitap almıyoruz. Hele de D&R'ın yaz aylarında başlattığı 9.90 kampanyası biz kitap severlerin olmazsa olmazı diyebilirim.

Yine bir D&R gezimde 9.90 kampanyası olan standda kendimi kaybetmişim ve bayağı kitap aldım.5 kitapla olayı sessizce kapattığımı sanırken birde ertesi gün Carrefoursa marketindeki kitaplara el atmaz mıyım? Tabikide dayanamadım ve ordan da bir kitap aldım. Toplamda 6 kitapla kendimi şuanlık sınırladım çok şükür. Hadi aldıklarıma bir bakalım; 

D&R'ın 9.90 kampanyasından aldıklarım;
  • Posta Kutusundaki Mızıka - A. Ali. Ural
  • Güzel Harabeler - Jess Walter
  • Dava - Franz Kafka 
  • Bir Delinin Anı Defteri Palto - Burun - Gogol
  • Cehennem Çiçeği - Alper Canıgüz
Carrefoursa'nın 9.90 kampanyasından aldığım;
  • Çürük ve Harabe - Jonathan Maberry

Bunların dışında daha bir sürü güzel kitap vardı. Ben en fazla bu kadar alabildim. Malum öğrenci bütçesi :D Sizler bu kitaplar hakkında neler düşünüyorsunuz, içlerinde okuduklarınız var mı? Bana yorum olarak yazabilirsiniz.

Şimdi Okuyorum: Yaprak Fırtınası - Gabriel Garcia Marquez


12 yorum :

  1. Güzel günlerde oku. Franz Kafka'nın davası müthiş bir eserdir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci Kafka kitabım olacak bakalım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Cehennem Çiçeği'ni okumuştum ben tee ne zaman :D Güzel kitaptı ;) Keyifli okumalar sana ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onun yorumlarını çok okumuştum hahaha kısmet bugüneymiş. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Güzel Harabeler raflara çıktığından beri ilgimi çekiyor. Sanırım kapağından. Yorumunu bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ediyorum. Yaa kapağı tam egedeki tatil yerleri gibi değil mi? :D
      O zaman en kısa sürede okuyacağım. :)

      Sil
  4. Ali Ural'ı çok severim çok. :)

    Keyifli okumalar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa kendisiyle tanışacağım. Bakalım okuyunca sevecek miyim *.*

      Teşekkürler :)

      Sil
  5. keyifli okumalar olsun , mimledim seni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hemen bakıyorum o zamann :)

      Sil
  6. Posta Kutusundaki Mızıka'nın özel ve muazzam baskısını 9.90 da görünce ben de hemen sarıldım. Çürük ve Harabe'yi Tüyap'tan almıştım da 40-50 sayfa okuyup bırakmıştım. Okuyacak havamda olmadığımdan da olabilir tabii. Neyse keyfli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapak cidden hoş görünüyor. İnsanın hemen alası geliyor *.*
      Aslında benim bu kitapta çoktandır gözüm vardı. Bir türlü indirime girmemişti. En sonunda indirimde görünce tabi kendimi tutamadım :)
      Teşekkürler sana da!

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs