Kitap Alışverişim

19 Haziran 2012 Salı

Dün kitap alışverişi yaptım okuoku.com'dan . Çok istediğim kitaplardı . 5 kitap sipariş ettim
İşte kitaplar :

-- Cehennem Makineleri 2 - Mekanik Prens - Cassandra Clare
-- Sapphique Incarceron 2 - Catherine Fisher
-- Mefisto Kulübü -  Tess Gerritsen
--Kayıp Kahraman - Rick Riordan
-- Neptün'ün Oğlu - Rick Riordan




Son iki  kitap kardeşimin bu arada . Genelde oda mitolojik yaratıkları flan böyle okumayı seviyor güzel kitap ikiside . Macera türü . Şimşek Hırsızı serisini okuyanlar bilir zaten bu yazarı . 




Diğer ilk 3 kitap benim . Cehennem Makineleri serisi süper . Ama yayıncı Artemis olunca geç yayınlanıyor kitap . 2si çok geç basıldı . Unutanlar bile olmuştur ilk kitabını yani o derece . Ama ben seriyi 2. kitabı çıkmaya yakın başladım . Şanslıydım yani :)




Diğer kitap Incarceron . Zaten burada da bahsetmiştim . Çook harika bir kitaptı . Pegasus yayınları sağolsun hızlı çıkardı 2. kitabını . Gelice hemen okumaya başlıycam :)
 Incarceron kitabı yorumum için tıklayın ! 






Ve işte geldik bir Tess Gerritsen kitabına  :)) Biliyosunuz ben Tess Gerritsen hayranıyım . Gerçekten tıbbi gerilimde bir numaralı yazar diyebilirim . Sabırsızlıkla bekliyorum elime alıp okumayı :))





12 yorum :

  1. güle güle okuyun :)
    Incarceron'u bi kaç keredir görüyorum, ilgimi çekiyor, ben de alacağım en kısa zamanda :)


    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Bencede hemen almalısın :)

      Sil
  2. Sevgili kitap ayracı son anda kitap etkinliğine katılamamakta yakınmıştınız. Eğer hala katılmak istiyorsanız. Bir arkadaşımız daha var, isterseniz eşleştirmenizi yapabilirim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa !! :) tamam ama arkadaşın e-maili falan varsa direk irtibat kurabilirim . Veya benm e-mailime mesaj atabilir . lalelim_1997@hotmail.com

      Sil
    2. Eşleştiğin kişinin mail adresi şöyle canım.

      gamzeli_me@hotmail.com

      kendisiyle iletişime geçebilirsin. :)

      Sil
  3. Ne güzel kitaplar almışsınız güle güle okuyun:)

    YanıtlaSil
  4. bende siteye üye oldum çok sağol böyle bi site acayip işime yaradı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuoku.com gerçekten çok iyi bir site . Ben her zman oradan sipariş veriyorum :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs