Gamze'den gelen şeker şeylerr !!!

29 Haziran 2012 Cuma

Kitaplaşma etkinliğinde Gamzeyle eşleşmiştik . Bu gün onun kargosu geldi !! Gerçekten çook güzel şeyler yollamış . Ben de ona yolluycam :( Aslında daha önceden yollıycaktım ama bir türlü fırsat bulamadım açıkçası :( Ama en geç yarın kargoya vericem .

birde benim ilk kitaplaşma etkinliğim olunca elim ayağıma dolandı !! :) Çok heyecanla kargonun gelmesini bekledim . Veee sonunda kapının zili çaldığında işte orda kargoyu görünce 32 dişim dışarıya fırladı sanırım . Kargoyu getiren adam da bana öyle bir baktı kii.... Deli herhalde bu kız diye düşünmüş olabilir :))

Neyse işte çook sevdim bu etkinliği beenn . Ve ileriki zamanlarda bu etkinlik yine olursa yine katılmayı düşünüyorum :)

Gelelim kitaplara ve yanındaki harika şeyleree :))



Kitaplarım ;
- 27 Kemik 
- Mezarcı 
İki tane oje : pembe ve kırmızı ♥
Nestle sıcak çukalata vee Nesquik :))

Bir kez daha çook hoşuma gittiğini söylemek istiyorum . Gamzenin terettütleri vardı kitaplar konusunda ama tercihleri harika !! Biz kitapların isimlerini söylemedik birbirimize . bu yüzden biraz terettüt olması doğal tabiki :)
Bakalım benimkileri beğenicek misin ?? :)) ♥


4 yorum :

  1. oje yerine ruj yazmışsın. Hediyelerinin gerçekten çok güzelmiş.Güle güle oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe evet şimdi fark ettim sağol :)

      Sil
  2. çok güzel hediyelermiş güle güle oku

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs