Vikitap ...

26 Haziran 2012 Salı

Yolun Neresindeyim blogunda bir site duydum . Adı Vikitap . Gerçekten çok güzel bir site . Kitaplarını listeleyebiliyorsunuz . Sevdiğiniz yazarları , okumak istediğiniz kitapları flan orada ayırabiliyorsunuz. Yani bi bakıma arşivliyorsunuz . Benim çok hoşuma gitti . Ve hemen blogumda duyurııym dedim . :)



Siteye girip üye olmalısınız . Gerçekten harika !!
Kitapbı ne kadar okuduğunuzu %lik olarak bile görebiliyorsunuz . Bence güzel bir site .
Benim üye ismim : kitapayraci  Beni bulup takip edin !! :)

6 yorum :

  1. Güzel fikirmiş. Teşekkürler paylaşımın için. :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa, süpermiş! Gooreads'in Türk versiyonu :))) Harika!

    YanıtlaSil
  3. Goodreads bahsi geçen siteden çok daha fazlasını kullanıcılarına sunuyor, üstelik dünya çapında hizmet verdiğinden kullanıcı yoğunluğunun fazlalığı sayesinde bir nevi kendisi için kitap imdb'si diyebiliriz(ibdb gibi :]) bununla birlikte yazarların ve çevirmenlerin de hesapları olabiliyor siz onlarla arkadaş olabiliyor, onların fanı olabiliyorsunuz. ayrıca her yıl saygın bir liste oluşturuluyor ve dünya basınında da yılın kitapları belirlenmiş oluyor. Vikitap onun Türkçe versiyonu gibi ama biraz sığ kalıyor. goodreadsı denemelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm . vlla ben o siteyi daha yeni duyuyorum senden :) Onuda deniycem . Böyle siteler gerçekten çok iyi oluyor :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs