Kapakları Güzel Olan Seri Kitaplar #1 | Ten Tiny Breaths Series

13 Nisan 2013 Cumartesi


Yine kitap kapakları ile karşınızdayım sevgili okuyucu :D Her zaman söylerim bir kitap özellikle kapağıyla ön planda olmalı diye. Ama bizim ülkemizde yeni yeni bu kapak işlerine 'daha çok' önem vermeye başladılar. Yada ben öyle düşünüyorum. Ama yabancıların çıkardıkları kitaplar ilk olarak zaten ciltli olması beni bitiriyor. Bizde ciltli az sayıda çıkan kitaplar var. Mesela Martı Yayınları'ndan Tess Gerritsen kitapları öyle veya Artemis Yayınları'ndan çıkan Mekanik Melek, Mekanik Prens kitapları ciltlidir. Onlar bende ayrı yer tutar. 

Aslında konudan çok sapmadan bu serinin kapaklarını görünce yine çok hoşuma gittiğini söylemek istedim. Ciltli olup olmadıklarını bilmiyorum fakat kapak yönünden benden tam puan aldıklarını söylemeliyim.
"Ten Tiny Breaths" ismiyle de hoş bir seri ismi. Konusunu çevirmek istesem de ingilizceme pek güvenemediğimden bu işi sizi goodreads'in sitesine yönlendirerek yapmak istedim. Tıktık!

Birde kitap traileri varmış;


Böyle farklı yabancı serilerin yine kapaklarını beğenirsem paylaşmaya devam edicem. Sizde bulursanız yoruma linkinizi bırakın. Neler bulacağınızı merak ediyorum :)))

Keyifli kitap okumalar...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs