Biz Elit Okuyoruz!!!

21 Haziran 2013 Cuma


Ben ve Kitap Telvesi blogu yazarı konuşurken ikimizde de okunmayı bekleyen Elit kitabımızın olduğunu fark ettik ve neden beraber okumayalım dedik. Böyle kitap okuma etkinliklerine katılmayı çok seviyorum. Ve sevdiğiniz bir arkadaşınızla bu etkinliği yapmak ayrı bir güzel oluyor. The Selection Serisinin 2. kitabı olan Elit'te birinci kitabı kadar merak konusu. Beni Seç kitabının sonunda America'nın Maxon'u mu yoksa Aspen'i mi kararsızlığında kalmıştı. Elit ile bu soruların cevabını bulacağımızı düşünüyorum.


Ben kitaba dün başladım ve 109. sayfadayım. Kitapta Maxon'a gıcık olmaya başladım ve America'nın seçimini yapmasında neden bu kadar kafasının karıştığını anlayamıyorum. Bakalım şimdilik düşüncelerim böyle ama ileri ki sayfalarda bu durumun değişmesini umuyorum. 

Eğer sizde de Elit varsa ve bekliyorsa bizimle beraber başlayabilirsiniz. 
Güzel bir etkinlik olucak gibi. Sizce?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs