Kitap Alamıyorsam, Arkadaşımla Takas Yaparım!

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Başlık biraz ben ne istersem onu yaparım! havalarında olsa da twitter da çığlıklarımı duyanlar bilir kitap açlığı çekiyorum şu sıralar. Sepet bir doluyor bir boşalıyor. Neyi almalı neyi sonra almalı diye kararlar verebilmek inanın çok zor. Çünkü bloglara giriyorum takip ediyorum onların benim istediğim kitapları okuduğunu yorumunu yazıp üzerine de bayıldıklarını görünce içim böyle bir tuhaf oluyor. İnsan dayanamıyor bir zaman sonra ve "Bende kitap almak istiyorum!!!" diye çığlıklar atarken buluyorsunuz kendinizi.

Ben böyle bir psikolojideyken arkadaşım Aslı benden okumak için birkaç kitap istedi. Bunlar; Oniks, Elit ve Ejderin Arzusu. Bunları verirken bende onun kitaplığında beğendiğim, okumak istediğim kitaplar var mı diye sorarken güzel kitaplar seçtim ve bu gün kavuştum kitaplara.



Neler gelmiş;

  • Aşk ve Gurur - Jane Austen
  • Tatlı Bela - Jamie McGuire
  • Paris'te Aşk - Stephanie Perkins
  • Sırlar Aşka Engel mi? - Rachel Gibson
  • Sadece Seninim - Susan Andersen

Aşk ve Gurur kitabını çok istemiş ama bir türlü elime geçmemişti. BBC yapımı dizisi ve filmi var. Ben onları izledim ve çok hoşuma gitmişti. Sonradan kitabını okuycam diye aklıma not düşsem de bu güne kısmetmiş. 

Tatlı Bela... Bu kitabı bloglarda çok görmüş ve deli gibi almak istemiş olsam da arada kaynadı sanırım ve unutup gittim ben. Daha sonraları Tatlı Bela lafı geçti blog tur arkadaşlarla aramızda ve kitabı okumadığımdan resmen azarı işittim :D:D Özellikle Berfim abladan!! (Küçük Kız) Daha sonraları kitabı alınca bir rahatladım koşarak "Tatlı Bela kitabını aldım benn!!" diye Berfim ablama yetiştirdim :D 

Paris'te Aşk da konusu güzel geldi. Araştırırken Nida ablanın yorumuna denk geldim. Oda "A" verince dedim tamam aldım gitti! Kapağı da çok hoş gerçekten. Ecrin (Uyutmayan Kitaplar) ile beraber okuruz artık??? :D Sırlar Aşka Engel mi? ve Sadece Seninim Aslı'nın güzel deyip beni kandırmasıyla geldiler. Kitaplar hakkında hiç bir fikrim yok. Sadece aşk kitabı olduklarını biliyorum :D


İşte böyle eğer kitap alamıyorsanız napiyorsunuz? Arkadaşınızın kitaplığına dalıyorsunuz! :)
Şimdilik durumlar böyle bende, sizler ne alemdesiniz?

10 yorum :

  1. Ben de kitap takası yapmak istiyorum ama kimse ilgilenmedi kitaplarımla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa görseydim ben uçarak gelirdim :)))

      Sil
  2. Ehehe bayramı bekle sakla Fransa'da aşk'ı okuyalım beraber bol bol dedikodu yaparıız :D Aşk ve gurur'u gördüm sankim ben.Salı günü kesinlikle kütüphaneye gidiyorum artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransa'da Aşk hahahah Tamam anladım ben okuruz zaten biz bu gidişle bayramı bile erken getiricez kızım :D Aşk ve Gurur... koş koş kütüphaneye :D:D

      Sil
  3. Keyifli okumalar tatlımmm! Yorumlarını bekliyorum *.* Tatlı Bela için görüşelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saoll canımm :* Yorumları üşengeçliğimi üstümden atar atmaz yapıcam :D Tatlı Bela'da sendeyim baby ;)

      Sil
  4. Kitap takasını tasvip ediyorum bir çok kere kitap taksak yaptım sizde en güzelini yapmışsınız masrafı az oluyor bu şekil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takas evet güzel oluyor. Az masraf oluyor fakat daha çok istediğim kitaplar daha elime geçmedi. Bide onlar gelse kimbilir ne olurum buralarda hahahha :D

      Sil
  5. Hepsini keyifle oku.takas çok iyi oluyor çık istediğim kitap olunca bende takas ediyorum.iyi günlerde oku cicilerin süper

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs