Vee Sonunda Bir Kitap Alışverişi Videosu #2

16 Temmuz 2013 Salı


Evet , Jim Carrey gibi tuhaf tuhaf sırıtıyorum şu sıralar.(bu gifti ayrı bir seviyorum. her yerde kullandım hahah :D ) Ehh bir kitap kurdu niye böyle sırıtır ki? diyenler çünkü kitap aldım!! Tabi alalı bayağı oluyor. Ben bu postu biraz değil bayağı geç yazmaya karar verdim. (Nasıl olduysa!) 

Neyse yine de kitaplarıma şöyle bir bakmam beni bu hallere sokuyor işte. :D Facebook sayfamda kargo kutusundaki kitaplarımın bir resmini paylaşmış ve bir kitap videosuyla geliceğimi bildirmiştim. Sonradan videolarda aksaklık vs. şeyler olunca bende bir süre sinir oldum "çekmiyorum kardeşim!" deyip atarlı atarlı gezdim. Sonra dayanamadım ve bu sefer sanırım güzel oldu. İzleyenlerin takdirine bırakıyorum artık. 2. kitap videom olduğundan yine bir stres bir stres sormayın. Videoda da zaten "ımmm....ımmm" kısımlar var :D:D
Neyse ben sizi sıkmadan şöyle neler almışım bir bakalım;


                                   
***** Videoda 6.35 den sonra ses gelmiyor. Şimdi fark ettim bende. Videodan kaynaklı mı bilmiyorum ama çekerken her şey normaldi. kusura bakmayın bu hatayı düzeltmeye çalışıcam.

Aldığım kitaplar;
  • Altın Zambak by Richelle Mead
  • Elit by Kiera Cass
  • Ahmaklar Şöleni by Rachel Caine
  • Kar Melekleri by James Thompson
  • Bir Isırık Daha by Chloe Neill
  • Karanlık Ateş by Karen Marie Moning
  • Oniks by Jennifer L.Armentrout
  • Gölgesizlerin Tutkulu Dansı by Tess Gerritsen

Video'da belirtmediğim bir şey; Tess Gerritsen kitabının ayraçsız olarak gelmesi. Kitap alışverişlerimi genelde okuoku.com sitesinden yapıyorum ve bu zamana kadar böyle bir sorun yaşamamıştım. Kitap bildiğiniz şu şekilde geldi;


Normalde ayracı kapakta kopararak çıkıyordu. Fakat bir baktım ki zaten kendileri çıkarmışlar!!! Ama bana yollamayı unutmuşlar ^.^
Bir kaç sinir krizinde sonra alıştım bu duruma ama bir daha böyle bir kitap gelirse gerçekten o siteden almaktan vazgeçicem.

Bunun dışında video geç yayında olduğundan ben aldıklarımdan okuyup bitirdiğim kitapları şöyle bir sıralıyım size;
  • Altın Zambak - Richelle Mead
  • Elit - Kiera Cass
  • Ahmaklar Şöleni
Umarım videoyu beğenirsiniz. Bu sefer youtube'a yükledim. Zor oldu ama başardım! 
Şimdilik benden bu kadar. :)))

Son olarak beni Facebook Sayfamda da bulabilirsiniz. Orayı da aktifleştiriyorum :))

2 yorum :

  1. O6.35'ten sonra ses yok, sorun bende mi acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende şimdi fark ettim canım :( Normalde kontrol ettiğimde ses vardı. Yüklemeden dolayı olmuş olabilir.... Uyardığın için teşekkürler. :))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs