Labirent serisini art arda okursanız ne olur?

14 Ağustos 2015 Cuma

Kısa bir beyin sarsıntısı. Gif Orphan Black dizisinden. ÇOK SEVERIM. 

Bloga en son Sırılsıklam Aşk'ın yorumunu girmiştim. Bu kitabı da zaten seriye ara vermek için okumuştum. Daha sonra Alev Deneyleri'ne bir arkadaşımla beraber başladık. Bilirsiniz böyle aynı kitapları okumak çok hoş bir etkinlik olur. Hemde bolca dedikodu yapabiliyorsunuz. Her neyse arkadaşım aldı hızını bayağı benden önce bitirdi ve ardından hemen Son İsyan'a geçti. Bende durur muyum? ASLA. (Sanki yarış yapıyoruz -.-) Zaten kitap sizi bir güzel çekiyor üzerine de üçüncü kitabını okuyun diye yalvartıyor. Bende sonunda bitirdim derken...Ufaktan bana afakanlar bastı. Yani şimdi yorumunu girmiycem ama cidden ikinci kitaba alttan alttan dalıcaktım. YAZAR PSIKOPAT MI???!!!

Her neyse şuan atar yapma sıramı savıyorum. Yorumda yardırcam. ;)
Son İsyan'a geldiğimdeyse işte ben böyle ikinciden atarlı başlıyınca tabi bende bir "hobaa noluyoz yither artık!!! " durumu meydana geldi. Aslında okusam devamı gelcek ama bende sorun var. Şimdi yazara atarlı olan ben beklediğim şeyleri göremeyince insan bir noktara tripli vs. olabiliyor. Psikolojimi inanın bende anlamıyorum şuan. Feelings mi desem değil, kime atarlanıyon sen desem o da değil, konu sarmadı desen değil. Böyle saçma bir durumdayım sevgili kitap okuyan biricik insanlar! (Burada yazar halka seslenmek istedi. Ama pek bir sonuç alamadı.)

Durum budur. Bu mudur? Tamam kesiyorum.
Belki bir istek gelir ise şayet o zaman buraya bir Alev Deneyleri yorumu ile karşınızda olurum. Yok olmazsam da mutlaka yazarım.
KESİN.


2 yorum :

  1. Ayy ne komiiik. Ben de arada olurum böyle senin gibi. :D Baya dolmuşsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Bunu da film izleyerek şimdilik doldurmaya çalışıyorum :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs