Neler Okumuşum? | 2015 - Ağustos

31 Ağustos 2015 Pazartesi


Ağustos ayının bitmesine benden daha fazla kimse sevinmemiştir diye düşünüyorum. İşsiz gruptan olduğumdan sürekli evde kitap-film-dizi üçlüsü ile takıldım. Aslinda bir yerden de fena bir tatil değildi. 

Ağustos ayı bana çok uzun geldi. Sizce de öyle degil miydi? Her neyse bende elimden geldiğince kitap okudum. Tabi hala istediğim hızda değilim. Sanırım yaşlaniyorum omg! Tırstım -.-

Bu ay 4 kitap okudum. Aslında biraz daha zorlasam elimde çok güzel bir kitap vardı onu da bitirip bu listeye 5. olarak giricekti fakat bazı durumlardan ötürü maalesef hala bitiremedim. Bu gizemli kitap Tatlı Şeytan. Benim sevdiğim bir konusu var ve Go Kitap da üçüncü kitabını çıkarttıktan sonra bende başlayayım artık dedim ve eylül de bitirdiklerimde mutlaka olucak. Eh ben çok konuşmuşum yine bence artık neler okuduğuma geçelim.  Kitapların isimlerine tıklayarak yorumlarına ulaşabilirsiniz.




Labirent serisine ilk olarak filmine girek başladım ben. Aslında serinin ilk kitabı elimdeydi ama filme gittikten sonra kitabını okumuştum. Böyle bir alışkanlığım olmasa da ısrarlar üzerine gitmiştim ve filme bayılmıştım. Daha sonra kitabını da okudum ve filmden kat be kat güzeldi. Hala okumayan kaldı mı bilmiyorum ama macera ve gizem sevenler için harika bir seri olduğunu düşünüyorum. 
Seri olduğuna bakmayın. İlk bunu demeliyim bence. Diğer kitap farklı bir karakteri anlatıyor. Onun dışında bu kitabı HERKES OKUSUN. Aslında bu kitaba detaylı bir yorum girdim blogda ama şöyle bir okudum yazdıklarımı az bile yazmışım. Kitap benim anlattıklarımdan daha güzel! :D Yani bu kitabı anlatmak çok zor. O yüzden okuyunca dedikodu yapmak isterseniz ben burdayım  *.*
İlk kitabı zaten çok beğenmiştim. Hatta bu seriden daha çok şey beklediğim için 5 üzerinden 4 vermiştim ve haklı olduğumu kanıtladı bu kitap. Zaten bir kere ilk kitabı sevdiyseniz serinin diğer kitaplarını okumamanız için bir sebep göremiyorum :)
  • Labirent: Son İsyan (The Maze Runner #3) - James Dashner = 4/5
Seriye veda ettiğimiz Son İsyan ise beni biraz hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim. Beklediğim şeyler olmadı ve bence yazar sonunu daha güzel bağlayabilirdi. Detaylı yorum çok yakında blogda olucak. O zaman neden böyle dediğimi anlayacaksınız *.*



Beni buralarda bulabilirsiniz;

Twitter

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs