Temmuz - 2016 | karışıklı bir yazı

1 Ağustos 2016 Pazartesi

Yaz tatilimin en kötü ayı diyebilirim. İyi günlerden birer parça resim ve iki satır yazı yazıp en azından hala yaşadığımı ve bu ay içerisinde neler yaptığımı paylaşmak istiyorum.


Bolca dergi karıştırdım ve az kitap okudum. Kafka Okur(Mayıs - Haziran 2016) ve İzdiham( Haziran - Temmuz 2016) dergileri bana eşlik ettiler. Kafka Okur'u hala okumamın sebebi içinde okumadığım hiçbir yazı kalmasın istediğimden buraya koymadan edemedim. Zaten ikisini de beraber almıştım. 

Kafka Okur'dan en can alıcılar;

Cahit Zarifoğlu ana konu olarak seçilmişti. Bu aya ne çok uyardı halbuki.

Yusuf Çopur'un bu öyküsünü okuduktan sonra onunla tanışmak istedim. Kendisi bunu okursa eğer hala teklifim geçerli.

Stefan Zweig'i anlatan harika bir yazı.


İzdiham'dan en can alıcılar(Tam olarak inceleme fırsatım olmadı o yüzden);

Bu bölüme bayıldım. Sözlük kavramının en geniş bakış açılı hali.

'Her Zaman İstediğini Elde Edemezsin' sayfa 8 bir bakın derim.



Hala ingilizce kitap okumaya çalışıyor. Bitmedi. Biterse güzel olcak eminim.


Üniversitenin kütüphanesine gitmek çok zor ama başarmış ve oradan 2 kitap almıştım. Genç Werther'in Acıları bu ay içinde bitmesi lazımdı ama malum olaylar ve sonuç. Bitmedi. Biterse yorum burada olur büyük ihtimal. Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nü yine çok merak ediyorum. Bitince elimdeki başlayacağım.


Temmuz'un sonlarına doğru da bu iki güzelliği aldım. Kafka Okur(Temmuz - Ağustos 2016) sanırım daimi dergim haline geldi. Bu sayısını da çok merak ediyorum. Ama elimdeki dergilerden sonra büyük ihtimal buna geçiş yapacağım.


D&R'dan 5 tl'ye aldığım bu harika kitap ise bence benim geleceğim açısından oldukça yararı olabileceğini düşünüyorum. Çok ince bir kitap. Bulursanız bir karıştırın derim. 



Beni instagram üzerinden takip edebilir ve daha çok aktif olduğum yer olan twitter'dan da izlediğim kore dizilerine olan bağlılığımı görebilirsiniz. O zaman oralarda görüşmek üzere!

 Yorum yapmaktan çekinmeyin sevgili okur. Sevgiler.

3 yorum :

  1. Fatma valla sayende Kafka Okur'dan baya bir sayfa okudum o.o Bir de sanırım ben de almaya başlayacağım.İlgi çekici duruyor.
    Plus bence "ne izliyorum" yazısı senin de yazman gerekiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajdhsjshsj bazıları İzdiham'dandı yaaa :)
      Bence de yazmalıyız :D

      Sil
  2. 2016 yazı benim için de kötü oldu. Kafka Okur 'u ben de seviyorum.
    Sevgiler .

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs