Okuma Maratonu #1 || 1 - 19 Eylül 2016

1 Eylül 2016 Perşembe


Yaz tatilinin bitmesine az kala kitap kurtlarının aklındaki tek soru sanırım "Daha fazla nasıl kitap okuyabilirim?" oluyor. Bu nedenle bende diğer bloggerların ve youtuberların da aşina olduğu bir okuma maratonu yapmaya karar verdim. Benim okulum 20 Eylü'de açılıyor bu sebeple de tarihleri ona göre ayarlayıp bugünden başlayarak ayın 19'una kadar okuyabildiğim kadar kitap okumayı planlıyorum. Bu tarz etkinlikleri genelde tek başına zevkli olmuyor. O yüzden bana bu maratonda eşlik edecek kişi ise en yakın arkadaşım olan Aslı. Umarım benden fazla okumaz. *.* 

Maraton için hem hızlı okuyabileceğimi düşündüğüm hemde okurken kendimi çok sıkmayacağım kitaplar seçmeye özen gösterdim. Aslında hedefi daha büyük tutmak ve daha fazla kitap eklemek istemiştim ama kendime fazla güvenemediğim için hedefi küçük tuttum. Eğer hedefi maraton sonuna gelmeden tutturursam hem daha fazla kitap okuyabilirim hem de hedefimi tutturamadığım için ayrıca üzülmüş olmam. 

Bu arada eğer sizde benimle beraber okuma maratonuna katılmak istersenız eğer 
  • en üstteki görseli kullanabilir ve 
  • nerede katıldığınıza dair bana yorumda bildirirseniz 
  • seve seve bu gönderinin altına sizleri de eklerim. 
Çok kişi katılırsa daha bir eğlenceli olur gibime geliyor. Her 5 günde bir de ne kadar okuduğuma dair bir güncelleme yazısı gireceğim. 

O zaman bu maratonda hangi kitapları okuyacağım bir göz atalım!


  1. Ölüm Adası - John Dixon = 4.5/5 (06.09.16)
  2. Kan ve Yıldız Işığı Günlükleri - Laini Taylor
  3. Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L. Johnson
  4. Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
  5. Canım Aliye Ruhum Filiz - Sabahattin Ali
  6. Kara Delikler ve Bebek Evrenler - Stephen Hawking
  7. Yeraltından Notlar - Dostoyevski = 5/5 (11.09.16)
  8. Bir Delinin Anı Defteri - Gogol
  9. Cennet Ateşi Şehri - Cassandra Clare
  10. Bane Günlükleri - Cassandra Clare
  11. Geceyarısı Leydisi - Cassandra Clare  (Ekstra Ekledim!

Maraton'a Katılanlar
  1. Ben (Kitap Sayfaları)
  2. Aslı 
  3. Ecrin (Rüya Kitaplık)
  4. Esseve rin (Periyodik Library)
  5. khaleesi (Khaleesi'nin Güncesi)
  6. Esma Tezgi (Yorum Atölyesi)
  7. Ayşe Yıldırım (Fazlasıyla Sofistike)


Hadi Başlayalım!


23 yorum :

  1. Google plus yorum özelliğini kapattığımdan önceki yorumlar silindi. Kusura bakmayın. Ecrin'i ve Esseve rin'i katıldılar diye ekledim. Yine de yorumlarinız gözükmüyor diye telaşa kapılmayın :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben de katılabilir miyim 🌞

    http://khaleesininguncesii.blogspot.com.tr/2016/09/okuma-maratonu-1-kitap-sayfalari.html


    yazımı blogumda yayınladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen seni de ekliyorum o zaman. Hoş geldin :)

      Sil
  3. Gerçekten mantıklı bir plan olmuş:))
    Benim sayfama da bakarsanız sevinirimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) katılmak istersen hemen ekleyebilirim.

      Sil
  4. Katılmak isterim ama biraz geç mi kaldım ne. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç değil bence. Katılırsanız hemen eklerim sizi de :)

      Sil
    2. İsterim, güzel bir etkinlik. Eylül'ün 1'inden beri okuduğum kitapları da dahil edecek miyim ben?

      Sil
    3. Ekleyenilirsin bence bir sakıncası yok :) o zaman ben katılımcılara ekliyorum.

      Sil
    4. Tamamdır. :) Bende kitaplarımı belirleyeyim o zaman. :))

      Sil
  5. Biraz geç oldu ama nihayet yazımı yayınladım. :)
    http://yorumatolyesi.blogspot.com/2016/09/okuma-maratonu-1-1-19-eylul-2016.html

    YanıtlaSil
  6. Merhabaa :) Geç kalsam da katılmamın bi sakıncası var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Tabiki katılabilirsiniz.

      Sil
    2. https://hollywooddanfisiltilar.blogspot.com.tr/2016/09/okuma-maratonu-1.html yazımı yayınladım ve okumaya hemennn başlıyorum :D çok teşekkürler :)

      Sil
    3. Rica ederim. 7 kişi olduk cidden çok güzel oldu :)

      Sil
  7. Birlikte okumak her zaman daha fazlasına teşvik eder. Keyifli bol kitaplı günler sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Ah bu yazıyı baya bir geç fark ettim :) Size keyifli okumalar :)
    Bir daha daha hızlı olayım o halde :)
    Sevgiler canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu maraton olmadı o zaman varsayıyorum zaten ajsgah Yani fazlaca kitap okumak olunca amaç ben biraz yavaş kalmış olabilirim. Sanırım yaşlanıyorum...
      Bir dahakine o zaman kesin katılmalısın. Ben okuyamasam da katılımcılar cidden maratonu hakkıyla devam ettiriyorlar :)

      Sil
  9. bizde katılabilir miyiz acep ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılın fakat 4 gün kaldı yani nasıl olur bilemedim :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs