Pazar Yazısı #2

8 Nisan 2012 Pazar

Herkese iyi pazarlar .... :)

Her pazar yazmaya karar verdiğim yazımı bu gün baharın gelmesiyle beraber yani mevsim değişikliği yüzünden grip salgınlarının olması konusuyla başlamak istiyorum .
Yine her zaman ki gibi ( pazar günleri genelde erken kalkıyorum ) saat 08.30 sularında kalktım. Aslında alarmım 8'de çalıyorr :)) Neyse işte kalktım kahvaltımı yaptım . Gazetemi saolsun dedem getirdi. Eklerini karıştırırken yine bir yazı dikkatimi çekti .

İşte yazının fotoğrafı :


Evet yazıdan anlaşıldığı üzere grip olan insanların dikkat etmesi gereken şeylerin bir listesi . Ben daha grip olmadım .İnşallah olmam çünkü sınavlarım başlıyor aralıksız sınav günleri yaniii :( Eğer sizde olmadıysanız bu önerilere kulak verseniz iyi olur derim :) 

Herkese iyi pazarlar dilerimmm.... :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs