Duygu Patlaması ..

24 Nisan 2012 Salı

Kafamızı karıştıran her ne varsa onlardan kurtulmamız belki zaman alacaktır ama sonunda bunların üstesinden gelmeyi başarabiliriz . Kendimizi boşlukta bulduğunuzda veya etrafınızdaki sesleri duyamadığınız da yapacağınız tek şey kalbinizi dinlemek. Belki size yanlış yola götürecektir ama bunu öğrendiğinizde kendinizi daha iyi hissedip iyi ki kalbimi dinledim diyeceğinizden adım gibi eminim . Çünkü o yanlış sizi kendinize getirip doğru adımlar atmanızı sağlayacaktır .

Ben de bu birkaç günden beri kendimi kötü hissediyordum fakat kendi kendimi tedavi edebilme özelliği olan bir insanım . Duygularımı kontrol edip doğru yönlendirebiliyorum . Kısacası kendi psikiyatırım kendimim :)
Bu bana zarar mı veriyor yoksa fayda mı bilemem ama kendimi iyi hissediyorum . Bu da iyi bir şey sanırım .
Birkaç gündür bloguma hiç yazmak istememiştim . İçimden yazmak hiç gelmedi . Galiba o kadar kafamın içi doluydu ki neler hissettiğimi kalbimde neler olduğunu bir türlü fark edemedim . Aslında geç fark etmek istedim sanırım .

Bilmiyorum bazılarınız " bu kız ne diyor böyle ? " diyebilir . Haklı olabilirsiniz de fakat düşüncelerinizi içinizde bastırmaya çalıştığınızda ve sonra birden patlak verdiğinde işte tam olarak böyle karman çorman oluyorsunuz . Toparlanmanız da bir o kadar zor oluyor . Ama denemekten zarar gelmez öyle değil mi ? ...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs