Pazar Yazısı #4

29 Nisan 2012 Pazar


Geçen hafta pazar yazımı yazmamıştım . Evet biraz üşendim ne yalan söyliyim . Ama şimdi bunu telafi edicem . 
Bu sabah yine gazetede olan yazıya dikkat çektim işte o yazı :

                                                                  -------------


  •  ABD'de bir internet sitesi tarafından yapılan anket , 10 erkekten  birinin iPad 3 sahibi olmayı , güzel bir sevgiliye sahip olmaya tercih ettiğini ortaya çıkardı !!!    :O



Garip olan şu ki iPad söz konusu yani bilemiyorum bence erkeklerin teknolojiye daha meraklı olduğu herkesçe bilinir ama bu kadar olucağı aklımdan geçmezdi açıkçası ...

Neyse bir diğer haber :







  • İranlı Hamid Kohan'ın tasarladığı ' Spread Your Love ' ( Aşkını Yay ) lastikleri , bisikletinizi sürdüğünüz yolda kalplerle dolu izler bırakıyor . !! 







Güzel ve bir o kadar da ilginç bence . Harika bile diyebiliriz . Ama şu var ki her zaman istiyeceğim bir şey değil açıkçası . Öyle heryerde kalp flan :)) Garip olurdu orası kesin ...


İlgimi çeken şuanlık bu kadar ama yeni birşey görürsem mutlaka burada görürsünüz .
Herkese iyi pazarlar dilerim !! :)) ♥


2 yorum :

  1. Belki de ipad sayesinde birden fazla kıza ulaşabilecekleri için tercih ediyorlardır :) Bisiklete de bayıldım vallahi ne güzel düşünülmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir...ama yinede garip bir tercih :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs