Kitap Siparişi ..

14 Nisan 2012 Cumartesi

5 gündür bloguma yazmamamın tek sebebi SINAV günlerinin başlamış olması . Beni çok rahatsız etsede bu durum hafta sonunu iple çekmeme neden oldu . Ve bu durum daha geçmiş değil .Bu haftada sınavlarım var sadece cuma günü sınavım yok .

Ama şimdi buradayım ve size yeni kitap haberimi vermek istiyorum . Eğer internette online kitap sitelerini takip edenler varsa bu haberimi biliyorlardır . Ama kendimde biraz araştırarak daha fazla bilgi öğrenebilirsiniz :)

İlk başta şunu söylemek istiyorum geçen cuma sipariş geldiği kitaplarım " Morganville Vampirleri - Isırık Kulübü 10 ve  Küçük Mucizeler Dükkanı " bitirdim 1 haftada . Ama Sizlere paylaşamadım tabi ki nedeni sınavlardı :( 
Şimdi size dün akşam sipariş ettiğim kitaplardan bahsedicem . Tess Gerritsen'in yeni çıkan kitabı " Asla Arkana Bakma " ve kardeşime aldığım bir kitap çocuk kitabı olduğu için pek ondan bahsetmiycem sadece adı " Titan'ın Laneti " . 

Ben Tess Gerritsen'in kitaplarına aşırı derecede bayılıyorum mümkün olduğunca yeni kitaplarını alıyorum . Bir kaç kitabı elimde var ama alıcağım daha çok kitabı var :) 
Bunlar Tess Gerritsen kitaplarım " İkiz Bedenler" de vardı ama arkadaşım okuduğu için bu fotoğrafta yok :)                                                          


Bunlarda geçen hafta aldığım kitaplarım ikiside harika kitaplar . " Isırık Kulübü "nü 2 günde bitirdim . 
" Küçük Mücizeler Dükkanı "nı  5 günde sanırım bitirdim :))

Gelelim yeni sipariş ettiğim kitabıma :D 
                                                                                                                                                               

Hayat insanı yalanlara alıştırabilir ama ben içimdeki sesi dinleyip bu sahte dünyanın dışına çıkacağım…


O ses ısrarla ölmediğini söylüyordu; efsanevi pilot Wild Bill Maitland, yani babam, acımasızca hazırlanmış bir oyuna alet edilmiş olabilir miydi? Yaşanan trajedinin üzerinden yirmi yıl geçmesine rağmen gerçekleri gün yüzüne çıkarmalıydım; daha dün gibi hissettiğim hüznü dindirmemin tek yolu buydu. Ama izlerin peşine düştükçe birileri hunharca öldürülüyor, geçmişe doğru attığım her adımda biraz daha dibe çöküyordum. Tek başımaydım, güçsüzdüm ve etrafımda güvenebileceğim kimse yoktu; ta ki onunla karşılaşana kadar…


Romanları dünyada milyonlarca okuyucuya ulaşmış usta yazar Tess Gerritsen, alışık olduğumuz tarzının dışına çıkarak bizleri bambaşka bir yönüyle tanıştırıyor. İçine romantizm de serptiği macera yüklü kitabı Asla Arkana Bakma heyecan ve gerilimin sınırlarını zorluyor.

“Tess Gerritsen ve güçlü roman karakterleri. Asla Arkana Bakma kesinlikle muhteşem bir roman.”
The Times

“Gerritsen, romantik-macera türünde de usta kalemini kullanmayı başarmış. Tek kelimeyle, harika!”
Publishers Weekly

“Oldum olası Gerritsen’in kitaplarına hayranım. Bu kitabında da yarattığı karakterler çok güçlü, kurgusu muhteşem. Asla Arkana Bakma’yı mutlaka okumalısınız!”
Harlan Coben

“Gerritsen, insan ruhunun derinliklerinde saklanan gizleri gün ışığına çıkartmayı başaran hayal gücü ve ilgi çekici tarzıyla dikkatleri bir kez daha üzerine çekiyor.”
Booklist






" Sessiz Çığlık " ta almayı düşündüğüm bi kitaptı ama almadım en kısa zamanda onuda alıcam :)

Kapalı kapılar ardında neler yaşandığını bilemezsiniz...

Harika bir ev.
Muhteşem bir aile.
Ölümcül bir sır...


Keşke size tehlikeyi gördüğümü, canımı dişime takıp direndiğimi söyleyebilseydim. Diğerlerini bilmem ama ben sevginin nefrete, arzunun takıntıya bu kadar kolay dönüşebileceğini anlamalıydım. Herkes bir yana ben başıma gelecekleri sezmeliydim…

Tüm ülkeyi ayağa kaldıracak sansasyonel bir olay yaşanır; medyanın ortalığı cehenneme çevirmesi için gerekli tüm malzemeler hazırdır: Sarışın ve oldukça alımlı bir kadın olan Sandra Jones bir anda ortadan kaybolur ve geriye tek tanık olarak dört yaşındaki kızı kalır; tek şüpheli olarak da yakışıklı ve sırlarla dolu kocası Jason Jones…

D. D. Warren olay yerine geldiğinde karşılaştığı tablo normal bir kaybolma vakasına işaret etse de, Jones ailesinin sıradan hayatının ardında bambaşka şeylerin yaşandığını hissetmiştir. Gerçek suçlu kimdir? Neyin peşindedir? Olayın derinliklerine inildikçe her şey bambaşka bir hal alacak, Komiser Warren kendini hiç beklemediği kadar karanlık bir dünyanın içinde bulacaktır...


Şimdilik benden bu kadar geri gelicem .... :)




8 yorum :

  1. Kitapların çok güzel canım keyifli okumalar dilerim.Bende bayılıyorum Tess'in kitaplarına.Bu arada sınavlarında başarılar dilerim.Bende senin gibi hayattan kopardım sınav haftalarında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol ya sınavlar bir bitsin bi rahatlıcam bi rahatlıycam sorma :))

      Sil
  2. Tess'in bu kitabı yeni mi?İlk defa görüyorum.Kitapların güzelmiş özellikle Tess olanlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yeni çıktı daha 2 gün oldu çıkalı :))

      Sil
  3. tess gerrıtsen harıka gercekten bende sevıorum harıka yazıo gule gule oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Tess Gerritsen vazgeçilmezlerimden

      Sil
  4. cerrah, çırak ve günahkar'ı okudum ve harikalar ama diğerlerini daha alamadım iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamını da okumalısın bence :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs