D&R'ın 9.90 TL Kampanyası!!!

27 Ekim 2012 Cumartesi

Birkaç gün oldu sanırım bu kampanya çıkalı. Hatta birkaç hafta diyelim biz ona. İşte efenim böyle kampanya olurda biz kitap kurtları durur muyuz?? Tabi ki hayır... Eee böyle oldu mu tabisi ben de evde bekleyen okunmamış kitaplara rağmen yine dayanamayıp 2 kitap aldım :D



Birincisi Lanet İşliyiciler serisinin 1. kitabı olan Beyaz Kedi. Bu kitabı bayramdan 2 veya 3 hafta önce aldım sanırım. Harika bir seri olduğunu düşünüyorum. Ve kitap yorumları da bu düşüncemi doğruluyor.

İkincisi ise bu gün aldığım Küller - Ilsa J. Bick . Bu kitapta benim daha önce almak istediğim bir kitaptı. Fakat zamanım olmamıştı. Ve hep başka kitaplarda gözüm olduğundan hiçte dikkatimi çekmemişti. Kısmet bugüneymiş :D

Birazda Kurban Bayramından söz edicek olursam. Benim bayramım her bayram gibi yorucu geçti. Ve bol bol ellerim kolonyayla yıkandı. Tatlıyı da fazlaca tükettim.

Peki bayramda sizler naptınız ?? Ve d&r'ın kampanyasından yararlananlar neler aldılar ??


6 yorum :

  1. bende yararlandım! Külleri, uzaktaki tatlı şey, Beatrice, kağıt kız ve kıyamet gösteresini aldım! ama daha sitemde yayınlamadım! şöyle bir fazla mı almışım ne ? sitemde paylaşacağım en kısa zamanda ;) sana da hayırlı olsun tatlım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo bayağı almışsın sende :D Külleri okumadıysan beraber okuruz? Yorumlarını görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.

      Sil
  2. Bayadır var bu kampanya.
    Ben 5 ekimde gitmiş, Coco Chanel ve Asla Arkana Bakma'yı almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geç fark edenlerdenim yaa :( Asla Arkana Bakma harikaydı. Okumadıysan ondan başla derim.

      Sil
    2. Yok henüz okumadım. O kadar çok biriktiler ki bu ara, ne zaman sıra gelir bilemiyorum :( Güzel olmasına sevindim. Tess kitaplarına resmen araştırmadan balıklama atlıyorum çünkü :D

      Sil
    3. Aynen bende Tess kitaplarını hiç bakmadan alıyorum. Ve her zaman kitaplarından memnun kalıyorum :D

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs