Kitap Yorumu: Buz Gibi Soğuk - Tess Gerritsen

3 Kasım 2012 Cumartesi


Orjinal Adı: Ice Cold
Bağlı Olduğu Seri: Rizzoli & Isles #8
Yazar: Tess Gerritsen
GR Puanı: 4.06
Sayfa Sayısı: 271

Kitap Yorumum: 

Tess Gerritsen kitapları....!!! Tess'in okuduğum kitaplarında hiç hayal kırıklığına uğramadım. Ve bu böyle gidiyor. Her seferinde Tess yine bizi kitaplarında öyle bir şaşırtıyor ki!! Zaten bu serinin ( Rizzoli & Isles ) dizisi de şuan 3. sezonu bitirmiş durumdalar. Ama kitapla pek alakalı olarak gitmiyor dizi. Tabi tutulduğu açık net ortada. Neyse " Buz Gibi Soğuk " kitabı hakkında yorum yapıcak olursak ilk önce şunu söyliyim kesinlikle alın okuyun !! Zaten büyük hayran kitlesine sahip bu yazarı daha okumamış olanlar hemen jet hızıyla başlamalı derim. 

Tess yine bu kitabında da gerilimi hat safada yaşattı. Son sayfalarına kadar nefes alış verişim hep hızlıydı :D Konusundan birazcık bahsedicek olursam( spoilersiz ) : Dr. Maura Isles'in bir tıp konferansı için Wyoming'e gitmesi ve orada bir arkadaşıyla tanışıp kayak merkezine gitmeyi planlamalarıyla başlıyor konumuz. Duygusal bir çöküntüde olan doktorumuz hem keyifli bir vakit geçirmek istiyor hemde olanları unutmayı. Fakat sonrasında gelişen olaylar tatilini zehir ediyor diyebiliriz. 

Bu arada diğer ana karakterimiz Jane Rizzoli ( Maura'nın hem iş arkadaşı hem de en iyi arkadaşı) Maura'dan haber alamayınca bir şeyler olduğunu düşünüyor ve kocası Gabriel ile birlikte peşinden gidiyorlar.

Kitaptaki kötü karakter ustaca hazırlanmış ve gerçekten bayıldım. Konu akışında gidiyor ve sizi hiç sıkmıyor. Zaten dediğim gibi Tess Gerritsen kitaplarında hiç hayal kırıklığına uğramadım. Bu yüzden hiç çekinmeden , tereddüt etmeden kitabı sipariş etmiştim. 

Kitap kapağından birazcık sözedicek olursam bence gayet başarılı. Konuyla uyumlu bir kapak olmuş. Orjinal kapağı da harika bence. Ama kapak başarılı. Tam not aldı benden :))

Yayın haklarının bazıları Martı Yayınları'nda bazıları da Doğan Kitap'ta. O yüzden takip etmekte zorlanıyoruz. 


- Orjinal Kapak! -

Kitaptan Bir Alıntı:
** " Bazen gözünü karartıp evrene güvenmen gerekir." - sayfa 26

Şimdi Ne Okuyorum ?

Şimdi ise Ruhsuz kitabını yarım bırakarak Uyumsuz - Veronica Roth kitabına başladım. Şuan için güzel gidiyor. Okuyup bitirdiğimde yorumunu blogda görebilirsiniz !

İyi haftasonları ve keyifli kitap okumalar dilerim ...

- Puanım -

7 yorum :

  1. Rizzoli sonunda biriyle evlenemedi mi ya kaç kitaptır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya evlendi. FBI Ajanı Gabriel Dean ile :))

      Sil
  2. Ben de çok beğendim bu kitabı. Zaten seriye de kadına da hastayım açıkçası. Gabriel yani uzun süredir favori erkeğim ayrıca :D Bir de dizisi var o da çok eğlenceli, kitapla pek uyumlu olmasa da dizi de gerçekten çok iyi gidiyor. Daha 3. sezon bitmedi, yaz finali yapmışlardı. 27 Kasım'da aramıza dönüyorlar tekrardan, ben dört gözle bekliyorum =)

    Bu serinin devamı anladığım kadarıyla Doğan Kitap'ta. Bu seri hariç çıkan her Tess ise Martı Yayınları'ndan çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gabriel aman aman !! :D ha bak ben 3. sezonu bitirdiler diye biliyordum. İyi haber diye buna denir!

      Martı yayınlarından Siliniş kitabı da seridendi ondan dedim :)

      Sil
    2. Evet Martı 2,3,4 ve 5.yi çıkardı. Orada işler karışık zaten. Sonra Doğan da baktı tutuyor seri, devamına sarıldı sanırım :D

      Sil
    3. Öyle oldu ama okuyucu da şaşırıyor ya bide seriden ayrı çıkan kitaplarda var onları da o seriden sanıyorlar. Sonra tabi öyle çıkmayınca bir hayal kırıklığı oluyor tabi :/ Birisinden birisi alsın artık :D

      Sil
  3. bence harika bir kitaptı Tess Gerritsenin Rizoli&Isles serisinin tüm kitapları çok iyi kurgulanmış hepsini tek tek tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs