Yeni Kitap Alarmı: Rachel Caine'den MV #13

11 Kasım 2012 Pazar

Rachel Caine benim en sevdiğim yazarlardan ilk başta gelen isimdir. Ve o Morganville Vampirleri Serisinin yazarı. Morganville Vampirleri serisi hakkında bir tanıtım yazım vardı eğer okumak isterseniz tık!

Şuan bu serinin 10 kitabı ülkemizde Artemiz yayınlarından çıkmış bulunuyor. Bu yüzden Artemisi çok seviyorum. Neyse konuya dönersem işte bu seri yurt dışında 13. kitabını çıkardı. Bunu bu gün öğrendim ve hemen blogumda duyurmak istedim. 13. kitabının ismi ise Bitter Blood .( sanırım Acı Kan diye Türkçeye çevriliyor. ) 


Kitap kapağı hakkında bir şeyler söylemem gerekirse olağanüstü bir kapak tasarımı değil. Sade ama merak uyandırıcı diyebiliriz. Sanırım kapaktaki kız baş karakter olan Clare Danvers. Eğer oysa güzel bir seçim olmuş bence.

Biz ise hala 11. kitabın çıkmasını bekliyoruz. Yurt dışında 13. kitap çıkmış ve okunmaya başlamış bile. Umarım en kısa zamanda Artemis Yayınları 11. kitabın çevirisini yapar.

Keyifli kitap okumalar !

~ KitapAyracı

2 yorum :

  1. kesin Clara'dır.. Bence güzel olacak .. Zaten yazar bir şahane yazıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn yaa !! Bir günde tak bitiyor kitap :D Sonra tekrar okuyom yetmiyor bana kitap hahahaha

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs