Filmi çıkacak olan kitaplardan haberler!!!

13 Kasım 2012 Salı

İlk haberim ;
Geçen gün postumda da yazdığım gibi Göçebe filminin posteri yayınlandı. Ardından ise 2. fragmanını yayınladılar.Ve şunu söylemeliyim ki kitabını okumadım ama filmin fragmanları yüzünden jet hızıyla kitabı alıp okumam lazım dedirtiyor! Peki 2. fragmanı merak ediyor musunuz?

2. Fragmanı izlemek için tıklayın!

Diğer bir başka kitabı olan filme gelicek olursam;

Ölümcül Oyuncakları'nın trailerine ( yani fragmanı ) 2 gün kaldı!!


3 yorum :

  1. Gocebe gercekten mukemmel bir kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumsuz kitabından sonra bende okuyucam inşallah :))

      Sil
  2. Selamlar, bloguna bayıldım! Ben de fantastik edebiyat ve tarihi romans hayranı biriyimdir ve sırf bu meraklarım için blog açtım. Müsait bir zamanda bana da beklerim :) Sevgilerimle...

    http://dikkatspoilericerir.blogspot.com

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs