MV #11: Last Breath Kitabından Merak Uyandıran Alıntılar

12 Kasım 2012 Pazartesi


Bu aralar postlarım sürekli Morganville Vampirleri serisi ile ilgili. Nedeni ise Artemis Yayınları İstanbul Kitap Fuarı için Last Breath'ı yetiştirmeyi düşünüyormuş. Eee haliyle bende bir heyecan bir heyecan sormayın. Sevdiğin bir seri var mı ? diye sorsalar direkt aklıma bu seri gelir benim :) Ve nette şöyle bir gezinirken de birde ne göriyim!! MV 11 için yeni alıntılar verilmiş!! Birde bu kitap serinin muhtemelen en iyi kitabı olarak bahsedilince ve alıntıları görünce.... Kelimeler yetersiz kalıyor kesinlikle!

Eee sözün kısası işte merak edenlere, kalp çarpıntısı yapacak ve biran önce kitabın çıkmasını isteyeceğiniz alıntılar:

  • ” Evlilik bütün hepimiz için büyük bir iş.” dedi Shane ” Bunun biliyorsunuz. Bir tür alerji gibi. Her yanınıza yapışır durmadan terletir ve söylemesi kolay ama yapması zordur. ”
En can alıcı alıntı ...
  • ” Benimle evleneceğine söz ver. Şimdi değil. Bir gün. Bunun bilmeye ihtiyacım var.”dedi Shane
Claire delirmiş gibiydi kalbi yerinde durmuyor uçuyordu sanki. ” Evet.” diye fısıldadı. ” Seninle evleneceğim.”
  • - Eve onu kucakladı. ” Bu çok güzel.” ” Bu arada eski dondurmaya ne oldu?”
Shane hala masada oturuyordu. ” Her şey takım için.”” Tanrım, hepsinin yedin mi?”” Hayır.” dedi Shane elindekini göstererek. ” Hepsini bitiremedim.”
Eve Claire’ye baktı , Claire omuz silkti. ” Her zaman onun fazla tatlı olduğunu düşünmüşümdür.” 
  •   - ” Eğer daha yakın olsaydık senide öperdim.” dedi Claire
” Ben öpmezdim.” dedi Micheal. ” Seni o şekilde sevmiyorum.”
” Geçenlerde bana öyle demiyordun ama.” dedi Shane
” Göt herif”
  •  - ” Hayır.” dedi Shane. ” Sizi burada bırakmıyorum. Bu işte birlikteyiz. ”
” Hala seni öpmeyeceğim.” dedi Micheal.
” Şakacı seni.”
  •  - ” Sende kimsin?” dedi Claire. ” Nesin sen?”
” Ben Marcus.” dedi adam korkunç bir gülümsemeyle ” Ben sonum.”
Shane'den beklenen cevap! :
  • ” Göt herif.” diye bağırdı Eve.
” Biliyor musun insanlar bana böyle bağırınca kulağıma ”Muhteşemsin” diye geliyor.” dedi Shane
 
*** Kayıp Ruhlar Şehri ve Dreamfever alıntılarını okumak istiyorsanız Ön Okumalar ve Fazlası sitesine bakın derim!
Kaynak: Ön Okumalar ve Fazlası 

2 yorum :

  1. Bence süper :D Şey ön okumayı bulamıyorum acaba link atarmısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ön okuması bende yok maalesef. Ama bulursam link atarım :))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs