Kitap Yorumu: Koruyucu - Cynthia Hand

21 Ekim 2012 Pazar


Orjinal Adı: Unearthly
Bağlı Olduğu Seri: Unearthly #1
Yazar: Cynthia Hand
GR puanı: 4.17
Sayfa Sayısı: 322

Kitap Yorumum:

Bu kitap DEX yayınlarından okuduğum 2. kitap. Evet herkes nerdeyse DEX yayınlarının birçoğunu okudu fakat ben bu yayın evini geç fark edenlerden biriyim. Ama geç olsun güç olmasın dimi ? :D 

Kitap konusu bakımından biraz bilindik olduğunu düşündürttü. Fakat sonra kitap aldı başını gitti. Bir kere baş karakterimizin - yani Clara Gardner - o harika mizah anlayışı beni benden aldı. Okurken sesli kahkahalar attım diyebilirim. Tabi sonra çevredekilerin bakışlarına maruz kaldım ama orası ayrı bir konu. 

Karakterler gerçekten harika anlatılmış. Daha doğrusu anlatım ve akış gayet başarılı diyebilirim. Ve hiç sıkılmadan kitabı bitirdim. 

Kitap konusuna gelince ;
Clara yeni bir koruyucu melek ve görevini öğrenmesi biraz zaman alıyor. Tabi o aşamalarda olan olaylar kitap içerisinde okuyunca öğreniceksiniz. Vee Christian .... Çocuk beni gerçekten çoook şaşırttı. Daha doğrusu bu kitabı okuyan herkesi şaşırtmıştır. Yani yazar sizi  " aaa yok artık olamaz! " sözcüklerini söyletmiyor değil. 

Ve başka bir ana karakter de Tucker! 
Ona tutuklu kalıcağınıza eminim. Çünkü .... Çünküyü söyleyemiyorum . Spoiler yasağım var kendime ve bu postu okuyan okuyucuma :D Yorumlarda spoiler yemek istemeyenler için :)

Seriden bahsedicek olursak ; 
Şuan 3 kitaptan oluşuyor. DEX yayınları 2. kitabını çıkardı. İsmi ise : Kutsanmış !

Son postumda bahsettiğim kitap alışverişimde 2. kitabını aldım. Sabırsızlıkla okunmayı bekliyor kendileri :))

Koruyucu kapak tasarımı için yorum yaparsam pek beğenmedim diyebilirim. Aslında orjinal kapak kullanılmış ama tabi illa beğenicem diye bir şey yok :D Daha farklı olabilirdi sanki diye düşünüyorum. Bilmiyorum siz nasıl düşünüyorsunuz? :D

- Serinin 2. kitabı -

Peki şimdi ne okuyorum?
Daha önce de söylediğim gibi Ruhsuz'u yarım bırakmıştım. Tess Gerritsen - Buz Gibi Soğuk kitabı için. Ve o kitapta dün akşam bitti. Onun yorumu da ilerleyen günlerde burada olucak. Eee bu yüzden yine Ruhsuz'a devam ediyorum. Ruhsuz'a odaklanamadım açıkçası ama yarım bırakmak istemiyorum. Ve gerçekten methini çok duydum. İnşallah ilerki sayfalarında bu durum düzelir. 

Herkese keyifli kitap okumalar !! 

4 yorum :

  1. hmm iyi koruyucu var bende buna sevindim :D Ruhsuz için fena değildi ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen al oku sonra pişman olursun geç okudum diye :D Bakalım artık Ruhsuz için bişey diyemiyorum xd

      Sil
    2. bu arada seni davet ediyorum canım..! beklerim!

      http://kitaptelvesi.blogspot.com/2012/10/ilk-cekilisime-herkesi-beklerim.html

      Sil
    3. oo hayırlı olsun yaa :D hemen bakıyorum!

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs