Yeni kitaplar aldıkça daha çok alasın geliyorsa sende bendensin ! :))

17 Ekim 2012 Çarşamba

Böyle bir şey yok cidden ! Kitap alıyorum bir hevesle ( anneme : "şunları alıyım bi daha 1 yıl almıycam " sözleriyle :D ) tamam aldım ama bi bakıyorum ertesi gün tam benlik bir kitap çıkmış! Aaa işte o zaman olmuyor :/ Daha yeni almışım çok güzel kitap sen gel yeni kitap çıkar ! Hiç yani ...



Neyse biraz bu konuda dertliyim işte. Kitap okumaya devam ediyorum her zamanki gibi. Ama yorumlarını yazmaya birazcık ( şu kadarcık ) üşeniyorum. Ama bir ara söz yazıcam :D  Yani bu söz kendime. Ama bayramdan sonra yazılılar başlayacağından buralar bana çok uzak kalacak :( O yüzden bu kitap yorumlarımı biran önce yapmam şart! 


Neyse ben Ruhsuz'u hala okuyorum. Aslında biraz kitaba odaklanamadım diyebilirim. Ve yeni gelen kitap siparişlerim de gözüme takılınca ( Aslında sipariş geleli 1 hafta oluyor. ) Tess Gerritsen - Buz Gibi Soğuk kitabına başlıyıverdim :D Bilenler bilir Tess Gerritsen delisi olduğumu . Bilmeyenler şimdi öğrendi :D İşte Ruhsuz'u bırakıp Tess ablanın kitabına başladım ve hız kesmeden devam ediyorum. Bitirdikten sonra Ruhsuz kitabına geri dönücem. 


Yeni kitap siparişimden de ayrı bir postta bahsetmeyi planlıyorum. Ama bir kitabı zaten ifşa ettim. Diğerlerini de merak edin diyerekten yazmıyorum. 

Eee ..? Sizden naber ? :)))

10 yorum :

  1. Ben de sendenim:) Doyulmuyor kitaplara:)Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hiç bi zaman doymuycaz :D Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. kesinlikle öyle :)
    naparsın zaruri ihtiyaç almasan olmuyor işte:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya kitapsız hayat olmaz / düşünülemez :D

      Sil
  3. Kitap alış verişimi yaptıktan sonra her kitabevinin indirim yapması ve karşı koyma çabalarım... :D
    Keyifli okumalar canım :) Alış veriş postunu merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isyanlara giriyorum zaten bunlar ben aldıktan sonra indirim yapıyorlar hep ! :D Teşekkürler alışveriş postunu da araya sıkıştırıcam :)

      Sil
  4. Ben de sendenim o halde! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız olmadığımı biliyordummm! :)))

      Sil
  5. şu an o durumdaym canım yaa... :DD hangisini alsam bi türlü karar veremiyorum aldııkça alasım geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi yerden başlamak lazım o zaman :D

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs