Sosya Ağ Çılgınlığı mı ??

10 Mayıs 2012 Perşembe

Evinde interneti olan her insanın mutlaka bir Facebook hesabı vardır sanırım . Benimde var haliyle ama şöyle diyim size sadece Facebook yok . Aslında sosyal ağ diyince akla sadece Facebook gelmiyor artık . Bunun Twitter'ı var MySpace'i var tumblr'ı var ve daha birsürü bilmediğim sosyal ağlar ... Zararlarını falan söylemiycem çünkü bunlar zaten herzaman dile getiriliyor . Bende de Facebook , Twitter , MySpace ve Tumblr var . Eee noldu yani açınca bir havaya mı giriyosun ?? Yooo . Ne oluyo ?? Bende bunu çözemedim . Benimde var bende bu soruyu kendime sordum bi cevap alamadım . Siz bir cevap verebildiniz mi ??

4 yorum :

  1. Selam, bende anlamış değilim açınca ne oluyor. Yıllarca ne gereksiz dedim, mezun olurken arkadaşlarla irtibatı koparmamak bahanesi ile Facebook hesabı açtım. Sorsanız arkadaşlar için, pek çok arkadaşım yok. var olanlarla da telefon aracılığı ile görüşüyorum zaten.
    mantık ne ise bende kendimi çözemedim. Bu arada bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani tabi yine yararlı şeyleri de var ama yani birsürü sosyal ağ açmam kendime garip geldi işte :)

      Sil
  2. Benimde üye olmadığım site yok sosyal ağ dışında forumlar, video siteleri v.b :))) yarısını kullanmıyorumdur ama 1 ayda 2 ayda bir ziyaret ederim ne var ne yok diye. Sitelerde gezinmeyi seviyorum facebook hesabımı genellikle hayvan, bilim ve doğa sayfam olduğu için kullanıyorum...

    Zararları var elbette ama napalım ben seviyorum zararına da razıyım :))

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs